گران ترین بازیکن آسیایی تاریخ بعد از انتقال 2,750,000,000,000 تومانی؛ حضور در این تیم رویای هر فوتبالیستی است!

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، کیم مین جائه مطرح نمود تا جای ممکن می خواهد با بایرن قهرمانی کسب کند.

گران ترین بازیکن آسیایی تاریخ بعد از انتقال 2,750,000,000,000 تومانی؛ حضور در این تیم رویای هر فوتبالیستی است!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کیم مین جائه بعد از فصل درخشانی که با ناپولی پشت سر گذاشت مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی نهاده شد و در نهایت این بایرن مونیخ بود که توانست او را جذب کند. بایرن مونیخ رسما با قراردادی پنج ساله از این مدافع کره ای رونمایی کرد. بایرن برای جذب این بازیکن 50 میلیون یورو به ناپولی پرداخت کرد تا گران ترین خرید تابستانی تیم باشد. کیم بعلاوه به گران ترین بازیکن آسیایی تاریخ نیز تبدیل شد.

او بعد از حضور در بایرن مونیخ گفت: حضور در تیمی مثل بایرن رویای هر فوتبالیستی است. من واقعاً مشتاقانه منتظر همه چیز هستم. برای من این به معنای شروعی تازه است. در اینجا به پیشرفتم ادامه خواهم داد. در مذاکرات از همان ابتدا تعیین بود که سران بایرن چقدر به من علاقه دارند و وقتی مذاکره کردیم تصمیم گرفتم راهی این تیم شوم.

این بازیکن 26ساله که فصل گذشته با ناپولی قهرمانی ایتالیا را جشن گرفت، با تیم جدیدش می خواهد به دستاوردهای بزرگی دست یابد. او درباره اهدافش در مونیخ اضافه کرد: هدف اول من این است که بازی های زیادی را انجام دهم. علاوه بر این می خواهم تا آنجا که ممکن است با بایرن قهرمانی کسب کنم.

این احتمال وجود دارد که کیم اولین بازی اش را برای تیم جدیدش هفته بعد در تور آسیایی انجام دهد. به گفته یان کریستین دریسن مدیر باشگاه بایرن کیم می تواند خیلی زود در تمرینات شرکت کند و برای تیم به میدان برود.

بایرن مونیخ در ملاقاتهای محبت آمیز پیش فصل به ملاقات منچسترسیتی و لیورپول خواهد رفت.

این مدافع 190 سانتیمتری تا سال 2028 با بایرن مونیخ قرارداد امضا نموده و در آینده پیراهن شماره سه را بر تن خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2271

به "گران ترین بازیکن آسیایی تاریخ بعد از انتقال 2,750,000,000,000 تومانی؛ حضور در این تیم رویای هر فوتبالیستی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین بازیکن آسیایی تاریخ بعد از انتقال 2,750,000,000,000 تومانی؛ حضور در این تیم رویای هر فوتبالیستی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید