گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، پولادگر: باعث تاسف است حق یک جوان 18 ساله را خوردند، از عملکردان مردان راضی و از بانوان ناراضی ام

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رئیس فدراسیون تکواندو با ابراز ناراحتی از ناداوری در حق امیرمحمد بخشی گفت: باعث تاسف است که نفر یک دنیا با ناداوری حق یک جوان 18 ساله را بخورد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، پولادگر: باعث تاسف است حق یک جوان 18 ساله را خوردند، از عملکردان مردان راضی و از بانوان ناراضی ام

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محمد پولادگر در مورد فینال امیرمحمد بخشی مقابل نماینده کره جنوبی گفت: همه کارشناسان و داوران تکواندو مشاهده کردند که حریف کره ای چگونه با ناداوری قهرمان شد. دو ضربه سر او را امتیاز ندادند و امتیازهایی که از مشت به وی دادند واقعی نبود.

وی اضافه نمود: کره جنوبی مدال طلای مردان را نداشت به همین دلیل هر کاری کردند که وی طلایی گردد. باعث تاسف است که نفر یک دنیا با ناداوری حق یک جوان 18 ساله را بخورد.

رئیس فدراسیون تکواندو تاکید نمود: از عملکرد تیم مردان راضی هستم اما از عملکرد بانوان رضایت ندارم. باید در مورد آنها بازنگری هایی صورت بگیرد. تیم پومسه ما عملکرد قابل دفاعی داشته است.

پولادگر گفت: در قسمت مردان نتایج ما بالاتر از پیش بینی ها بود اما در بانوان به آنچه پیش بینی نموده بودیم، نرسیدیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 505

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، پولادگر: باعث تاسف است حق یک جوان 18 ساله را خوردند، از عملکردان مردان راضی و از بانوان ناراضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، پولادگر: باعث تاسف است حق یک جوان 18 ساله را خوردند، از عملکردان مردان راضی و از بانوان ناراضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید