گران ترین بازیکن تاریخ آسیا در بایرن

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، فابریتزیو رومانو با انتشار خبری اختصاصی گفت کیم مین جائه، مدافع کره ای ناپولی، این هفته در تست های پزشکی بایرن مونیخ شرکت خواهد نمود. توافق کامل برای این انتقال اجرا شده و به نظر می رسد باید این ستاره کره ای را بازیکن بایرن دانست.

گران ترین بازیکن تاریخ آسیا در بایرن

فابریتزیو رومانو می گوید همه توافق ها بین بایرن مونیخ و کیم مین جائه از یک طرف و بین بایرن و ناپولی اجرا شده و حالا برای رسمی شدن این انتقال تنها اقداماتی اداری به جای مانده است. بر اساس گزارش رومانو بایرن مونیخ بند فسخ قرارداد کیم مین جائه را فعال خواهد نمود. باواریایی ها با این مدافع کره ای برای امضای قراردادی پنج ساله به توافق رسیده اند.

ستاره کره ای تابستان گذشته به وسیله ناپولی با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از فنرباغچه خریده شد. بند فسخ قرارداد او با ناپولی 58 میلیون یورو است. بندی که بایرن در روز های آینده آن را فعال خواهد نمود.

رومانو می گوید تست های پزشکی این مدافع اهل کره جنوبی این هفته در شهر مونیخ انجام خواهد شد و به احتمال زیاد زمان دقیق برگزاری این تست ها روز چهارشنبه خواهد بود. به نظر می رسد در نهایت تا 10 روز آینده شاهد امضای قرارداد و رسمی شدن پیوستن کیم مین جائه به بایرن مونیخ خواهیم بود.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2266

به "گران ترین بازیکن تاریخ آسیا در بایرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین بازیکن تاریخ آسیا در بایرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید