گلکسی S22 اولترا ثابت می نماید قلم S Pen تهدیدی برای ظرفیت باتری نیست

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، بخش موبایل سامسونگ در دوران گذار واقع شده است. این شرکت سال گذشته با عرضه گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 نشان داد که در زمینه گوشی های تاشو حرف زیادی برای گفتن دارد و از طرف دیگر باید به کنار گذاشتن سری نوت هم اشاره کنیم که حالا قرار است گلکسی S22 اولترا به عنوان جانشین غیر مستقیم نوت 20 اولترا راهی بازار گردد.

گلکسی S22 اولترا ثابت می نماید قلم S Pen تهدیدی برای ظرفیت باتری نیست

سال گذشته اگرچه S21 اولترا از قلم S Pen پشتیبانی می کرد، اما از جایگاه مختص این قلم بهره نمی برد و بنابراین بهره گیری S22 اولترا از چنین مشخصه ای احتمالا با استقبال کاربران روبه رو می گردد. بعلاوه بعضی کاربران بر این باور هستند که قرارگیری قلم در گوشی منجر به فدا شدن بعضی از ویژگی های مهم مانند کاهش ظرفیت باتری می گردد.

بی ارتباط بودن تأثیر قلم S Pen بر ظرفیت باتری

در دورانی که گوشی های نوت راهی بازار می شدند، بعضی می گفتند که اگر این گوشی ها فاقد جایگاه قلم بودند از باتری بزرگ تری می توانستند استفاده نمایند. اول از همه باید خاطرنشان کنیم که این جایگاه، فقط حدود 100 میلی آمپر ساعت از ظرفیت باتری را کاهش می دهند که چنین تفاوتی در گوشی های مبتنی بر باتری های بزرگ اصلا به چشم نمی آید.

از سوی دیگر، گلکسی S22 اولترا ثابت می نماید که اگر یک گوشی این مشخصه را داشته باشد، باز هم می تواند با باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار گردد که بر اساس گزارش های منتشر شده، از سرعت شارژ 45 وات هم پشتیبانی می نماید. در نتیجه بعضی می گویند که احتمالا سامسونگ مقدار بدنه این گوشی را افزایش داده که توانسته چنین کاری را انجام دهد. اما در جواب باید بگوییم که S22 اولترا و نسل قبلی تقریبا هم مقدار هستند با این تفاوت که مدل تازه اندکی کوتاه تر و حدود 2 میلی متر عریض تر است.

آیا هواداران سری گلکسی S دلایلی برای دوست نداشتن مدل اولترا دارند؟

در این زمینه می توانیم به چند علت مختلف اشاره کنیم اما احتمال کاهش ظرفیت باتری یکی از آن ها نخواهد بود. اگرچه لزوما تمام هواداران سری گلکسی S علاقه ای به استفاده از قلم S Pen ندارند اما حالا که قرارگیری آن در بدنه منجر به کاهش ظرفیت باتری نشده، مطمئنا این موضوع واکنش منفی کمتری از طرف آن ها دریافت می نماید.

با فرض اینکه مخالف سفت و سخت قلم S Pen هستید، احتمالا این استدلال را مطرح می کنید که هنگام خرید گلکسی S22 اولترا باید برای مشخصه ای پول بپردازید که علاقه ای به استفاده از آن ندارید. در همین رابطه باید بگوییم که گویا این گوشی نسبت به نسل قبلی حدود 100 دلار گران تر است و همین تفاوت قیمت احتمالا با واکنش منفی بعضی هواداران روبه رو می گردد.

روی هم رفته حتی تمام کاربران گوشی های سری نوت هم مرتبا از قلم S Pen آن استفاده نمی نمایند و بخش محدودی از کاربران به این ویژگی متکی هستند. همان طور که می دانید، طراحی گلکسی S22 اولترا نسبت به نسل قبلی با تغییرات مختلفی روبه رو شده که بدون شک بخشی از این تغییرات به منظور تعبیه قلم در بدنه عملی شده است. اگرچه ممکن است این تغییرات هم راستا با سلیقه بخشی از کاربران نباشد، اما در کل نباید مجذوب کننده بودن طراحی این گوشی را کتمان کنیم.

به نظر شما گلکسی S22 اولترا می تواند به طور هم زمان توجه هواداران سری گلکسی S و گلکسی نوت را جلب کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2005

به "گلکسی S22 اولترا ثابت می نماید قلم S Pen تهدیدی برای ظرفیت باتری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S22 اولترا ثابت می نماید قلم S Pen تهدیدی برای ظرفیت باتری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید