7 هزار کلاس درس در مشهد برای اسکان زائران

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، استاندار خراسان رضوی گفت:هفت هزار و 116 اتاق و کلاس درس در مدارس مشهد برای اسکان زائران دهه آخر صفر آماده شده است.

7 هزار کلاس درس در مشهد برای اسکان زائران

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفت: با همکاری آموزش و پروش حدود 800 واحد آموزشی برای اسکان شبانه 155 هزار نفر شب اقامت آماده شده است.

او اضافه کرد:بعلاوه اسکان زائران در منازل مجاوران بارگاه منور رضوی یک ظرفیت با برکت است ،خدمت به زائران بهره معنوی بسیار خوبی برای میزبان دارد که باید با الگوسازی آن را رونق داد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد:یکی از اسباب شکرگزاری از نعمت همجواری امام رضا (ع)، خدمتگزاری به زائران بارگاه منور رضوی است، امیدواریم پذیرایی از زائران در مشهد توسعه پیدا کند و علاوه بر بهره مندی زائران از میزبانی مردم مشهد، مجاوران نیز از خدمت به زائران ثواب می برند.

نظری بیان نمود: اکنون شاهد هستیم اقشار مختلفی از مردم متدین و دلداده حضرت رضا (ع) منازل خود را در اختیار زائران آن حضرت قرار داده اند، امیدواریم این پویش توسعه یابد.

او توضیح داد:مجاوران بارگاه رضوی برای شرکت در پویش هم محله امام رضا (ع) می توانند به آدرس www.zaer.masjedona.ir مراجعه نمایند

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2141

به "7 هزار کلاس درس در مشهد برای اسکان زائران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 هزار کلاس درس در مشهد برای اسکان زائران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید