آرمندنیا: تیم تنیس روی میز معلولان به چین اعزام می گردد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رییس انجمن تنیس روی میز معلولان از اعزام 10 نفر زن و مرد به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اطلاع داد.

آرمندنیا: تیم تنیس روی میز معلولان به چین اعزام می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

مهدی آرمندنیا در گفت وگو با خبرنگاران، درباره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در چین اظهار کرد: این رقابت ها از یکم تا نهم شهریور ماه در دو بخش زنان با سه ورزشکار و مردان با هفت ورزشکار در چین برگزار می گردد. این تورنمنت دارای رنکینگ جهانی است. کسانی که پیروز به کسب مدال طلا شوند، 50 امتیاز کسب می نمایند. به همین دلیل برای شناسایی بهترین تنیسورها جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی اهمیت زیادی دارد. بنابراین تمام تلاشمان بر این است که بهترین ورزشکاران را به ویژه در بخش نشسته که شانس زیادی برای مدال آوری دارند، برای چین انتخاب کنیم تا به نتایج قابل قبول برسیم.

وی خاطر نشان کرد: برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در چین، دو مرحله اردوی انتخابی و آماده سازی برای تیم ملی تنیس روی میز معلولان پیش بینی کردیم که در اولین مرحله، نفرات نهایی پس از معین کلاس بندی آنها معین و در اردوی دوم که قبل از اعزام است، 10 نفر نهایی از زنان و مردان به اردوی آماده سازی دعوت خواهند شد.

آرمندنیا با بیان اینکه در بخش نشسته شانس بیشتری برای کسب مدال داریم تا ایستاده، در ادامه اظهار کرد: سعی داریم در بخش نشسته ورزشکاران بیشتری را به تورنمنت چین اعزام کنیم. به طوری که در کلاس های دهگانه ای که در تنیس روی میز داریم، افراد اعزامی را بیشتر کلاس های یک تا پنج تشکیل خواهد داد.

وی در انتها همچنین از اعزام تیم هفت نفره تنیس روی میز معلولان به مسابقات بین المللی کره در مرداد اطلاع داد و گفت : مسابقات بین المللی کره تنها در بخش مردان برگزار می گردد. به نوعی اردوی تدارکاتی برای تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در چین است. کسانی که به این تورنمنت اعزام می شوند، در مسابقات قهرمانی آسیا چین نیز شرکت خواهند کرد. البته نفرات اعزامی به مسابقات بین المللی کره با حمایت اسپانسر و با همکاری فدراسیون جانبازان و معلولان در این تورنمنت شرکت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 608

به "آرمندنیا: تیم تنیس روی میز معلولان به چین اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمندنیا: تیم تنیس روی میز معلولان به چین اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید