آلودگی هوای منطقه ها پرتردد مرکز طی امروز

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تهران (پانا) - کیفیت هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت و امروز(10 آبان ماه) نیز با توجه به پایداری نسبی جو در منطقه ها پرتردد آلوده پیش بینی می گردد.

آلودگی هوای منطقه ها پرتردد مرکز طی امروز

پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می دهد که در صبح امروز (10 آبان ماه) عدم وزش باد مؤثر و افزایش ترافیک صبحگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و در بعضی منطقه ها پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد.

پایداری نسبی جو در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود. با تداوم این شرایط جوی و عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت دوشنبه (10 آبان ماه) هم زمان با افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در منطقه ها پرتردد پیش بینی می گردد.

با افزایش تندی باد تا صبح روز سه شنبه (11 آبان ماه) از غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد، هرچند با افزایش ترافیک صبحگاهی احتمال کاهش کیفیت هوا در بعضی منطقه ها پرتردد وجود خواهد داشت. رشد نسبی ناپایداری جوی در طول روز همراه با وزش باد مؤثر سبب پراکندگی آلاینده ها خواهد شد. به تدریج با کاهش تندی باد تا اواخر وقت سه شنبه (11 آبان ماه) همراه با افزایش ترافیک شامگاهی، تجمع ذرات معلق و درنتیجه کاهش کیفیت هوا در بعضی منطقه ها مرکز پیش بینی می گردد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 108 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 70 و کیفیت هوا در قابل قبول است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1875

به "آلودگی هوای منطقه ها پرتردد مرکز طی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوای منطقه ها پرتردد مرکز طی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید