ال جی جوایز برتر مراسم iF Design Award 2023 را از آن خود کرد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ال جی الکترونیکس (LG) اعلام کرده که توانسته در مراسم iF Design Award 2023 جوایز بسیار زیادی را بدست بیاورد و همین نیز نشان دهنده تعهد ثابت این شرکت به طراحی استثنایی محصولات و تجربه کاربری است. این جوایز برجسته و چشمگیر نیز شامل جایزه iF Gold برای بهترین طراحی محصول می شود که به محصول منحصربه فرد LG PuriCare AeroFurniture اهدا شد.

ال جی جوایز برتر مراسم iF Design Award 2023 را از آن خود کرد

محصول LG PuriCare AeroFurniture یک دستگاه تصفیه هوا به شمار می رود که نقش میز کنار مبلمان و چراغ روشنایی را نیز ایفا می کند و طراحی فشرده و جمع و جوری دارد. این محصول مناسب استفاده در فضاهای مختلفی همانند اتاق خواب یا نشیمن است و عملکرد و گزینه های طراحی شخصی سازی ای در آن نیز وجود دارند. با احتمالات ترکیب رنگ های مختلف و همچنین دو نوع سبک رومیزی، این محصول AeroFurniture می تواند با هر سلیقه یا فضای داخلی خانه مطابقت داشته باشد.

دیگر نوآوری های ال جی که به علت طراحی برجسته خودشان در مراسم iF Design Award 2023 مورد تحسین قرار گرفتند، می توان به تلویزیون پیشگامانه LG OLED Flex با اولین صفحه نمایش 42 اینچی و یخچال فریزر ال جی با فناوری MoodUP اشاره کرد که نسل بعدی لوازم خانگی محسوب می شوند و می توان آن ها را از طریق اپلیکیشن LG ThinQ کنترل کرد. لپ تاپ LG gram Style نیز یک لپ تاپ قدرتمند به شمار می رود که از طراحی شیک و زیبایی برخوردار است و به نظر می رسد که رنگ آن بسته به نور و زاویه دید تغییر می کند و از طریق داوران نیز جایزه ای را دریافت کرد.

در رده مفهومی محصول نیز LG OMNIPOD تجربیات تازهی در حوزه حمل و نقل ارائه کرد و یک کابین داخلی خودرو را به نمایش گذاشت که می تواند همانند خانه یک فرد باشد. در این بین، اپلیکیشن LG ThinQ که پتلفرم خانه هوشمند ال جی محسوب می شود، در دسته ارتباطات و به علت افزایش راحتی و ارائه عملکردهای بصری خوب مورد توجه قرار گرفت.

مراسم iF Design Award به طور سالیانه در آلمان برگزار می شود و از آن به عنوان سه جایزه برتر طراحی صنعتی جهان یاد می کنند و در کنار مراسم Red Dot Award و International Design Excellence Award قرار می گیرد. امسال در مجموع 11000 محصول از سراسر جهان در این مراسم شرکت کردند و در 9 دسته متفاوت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هوانگ سونگ گول مدیر مرکز طراحی شرکتی ال جی الکترونیکس به همین علت اظهار داشته:

موفقیتی که ما در مراسم جوایز iF Design Award امسال بدست آوردیم، نتیجه تعهد ما به توسعه راهکارهای سبک زندگی نوآورانه بر اساس داده های گسترده تجربه کاربری است. ما همچنان به ارائه طرح های متفاوتی که اولین تجربه منحصربه فرد و تازه مشتری را به ارمغان بیاورند و راحتی بیشتری را ارائه کنند، ادامه خواهیم داد تا بتوانیم لبخند را روی لبان مشتریان خود در سراسر جهان و صنعت بیاوریم.

منبع: فوت و فن
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2232

به "ال جی جوایز برتر مراسم iF Design Award 2023 را از آن خود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی جوایز برتر مراسم iF Design Award 2023 را از آن خود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید