اندونزی میخواهد به قطب ماهیگیری دنیا تبدیل گردد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، کشور اندونزی به دنبال توسعه مقاصد بالقوه ماهیگیری و تبدیل شدن به بهترین مقصد گردشگری ماهیگیری دنیا است.

اندونزی میخواهد به قطب ماهیگیری دنیا تبدیل گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

رئیس تیم تسریع توسعه گردشگری دریایی در وزارت گردشگری اندونزی گفته است که این وزارتخانه با همکاری وزارت امور دریایی و شیلات میخواهد میزبانی مسابقات ماهیگیری سال 2018 را برعهده بگیرد. وی ادامه می دهد:

اولین رویداد این مسابقات در بانگایی در سولاوسی مرکزی در آینده نزدیک خواهد بود. ما همچنین منطقه ای برای ماهیگیری در بانگای معین نموده ایم تا آن را به عنوان یک منطقه گردشگری جا بیندازیم. امیدواریم که این تورنمنت آغازگر توسعه گردشگری ماهیگیری به عنوان فعالیتی با ارزش مالی باشد. پیش نویس راهنمای ماهیگیری تفریحی را به زودی نهایی خواهیم کرد.

خبرگزاری آنتورا گزارش داده که دولت، مقاصد بالقوه گردشگری دریایی که می توان فعالیت هایی مانند غواصی، قایقرانی، اسنورکلینگ و موج سواری را در آن ها توسعه داد، معین نموده است. براساس قانون گردشگری، گردشگری ماهیگیری به عنوان فرآورده گردشگری دریایی به شمار می رود. با این حال، سرعت توسعه آن به خصوص در مقایسه با گردشگری غواصی کمتر بوده است.

سال گذشته این کشور میزبان مسابقات بین المللی ماهیگیری وی دی سال 2017 در جزیره وی دی (Widi Island) بود و استانداردهای بین المللی انجمن بازی های ماهیگیری و بنیاد بیل فیش را رعایت کرد. حدود 1500 نفر در این تورنمنت شرکت کردند که 175 نفر از ژاپن، استرالیا، مالزی، سنگاپور، فیلیپین، تایلند و آمریکا بودند.

منبع: کجارو / thejakartapost.com
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 431

به "اندونزی میخواهد به قطب ماهیگیری دنیا تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی میخواهد به قطب ماهیگیری دنیا تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید