اکتیویژن برنامه داشت گیتار هیرو را زنده کند؛ آیا مایکروسافت می تواند؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد به وسیله مایکروسافت در روزهای اخیر اکثریت قریب به اتفاق اخبار را به خود اختصاص داده و این با توجه به اهمیت این کمپانی قابل درک است. از طرفی این اتفاق، سوالات زیادی در رابطه با مجموعه های مختلف این کمپانی در فکر هواداران به وجود آورده است. در واقع بسیاری از سوالات مربوط به مجموعه های مختلفی هستند که مایکروسافت می تواند پس از نهایی شدن قرارداد، آن ها را با ساخت نسخه های نو احیاء کند.

اکتیویژن برنامه داشت گیتار هیرو را زنده کند؛ آیا مایکروسافت می تواند؟

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، قبلا گفته بود که مایکروسافت برنامه های بلندمدتی با اکتیویژن بلیزارد دارد و استودیوهای آن ها اجازه خواهند داشت تا برخلاف شرایط فعلی شان که تمرکزشان بیشتر روی سری کال آو دیوتی است، روی انواع آ ی پی ها کار نمایند. اگرچه این فقط مایکروسافت نیست که به تأثیر بالقوه این معامله فکر می نماید و اکتیویژن بلیزارد نیز به نظر می رسد که با این اتفاق موافق است. بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد که خودش در مرکز بسیاری از سؤالات مربوط به این خرید واقع شده است، اخیرا در مصاحبه ای در خصوص این قرارداد و به ویژه در خصوص بعضی از مجموعه ها صحبت کرد. بازی هایی که می توانند تحت مالکیت مایکروسافت سود ببرند. او گفت:

کوتیک بعلاوه در خصوص سری اسکای لندرز و کندی کراش صحبت کرد و مسائل ذکر شده را علت عدم موفقیت آن ها در سال های اخیر دانست.

لازم به ذکر است که بازیکنان در سری گیتار هیرو باید از یک کنترلر به شکل گیتار استفاده می کردند که دارای پنج دکمه رنگی مطابق با الگوهای نمایش داده شده روی صفحه بود. برای عملکرد خوب در بازی، بازیکنان باید دکمه های مناسب را در زمان مناسب فشار می دادند تا چندین آهنگ کلاسیک راک و پاپ به خوبی اجرا شوند. از سال 2005، این سری به چندین دنباله و اسپین آف توسعه یافت که همراه با درام ست، میکروفون و… عرضه شدند.

همانطور که می دانید اخیرا مایکروسافت کمپانی اکتیویژن بلیزارد را خریداری نموده است و از همان ابتدا بحث های زیادی در خصوص مجموعه های قدیمی به وجود آمده است. گفته شده که مایکروسافت میخواهد برای مدتی به سری کال آو دیوتی استراحت دهد و به مجموعه های قدیمی جان دوباره ای ببخشد.

منبع: +GamesRadar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1997

به "اکتیویژن برنامه داشت گیتار هیرو را زنده کند؛ آیا مایکروسافت می تواند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکتیویژن برنامه داشت گیتار هیرو را زنده کند؛ آیا مایکروسافت می تواند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید