ایتالیا میزبان لیگ ملت های والیبال 2021 شد خبرنگاران

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، فدراسیون جهانی والیبال میزبان لیگ ملت های والیبال 2021 را تعیین کرد.

ایتالیا میزبان لیگ ملت های والیبال 2021 شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فدراسیون جهانی والیبال گفت که شهر ریمینی ایتالیا به عنوان میزبان لیگ ملت های والیبال زنان و مردان سال 2021 انتخاب شده است.

فدراسیون جهانی والیبال در مورد این میزبانی توضیحاتی را ارائه داده و گفته است که این رقابت ها در یک حباب ایمن و به صورت متمرکز برگزار می گردد تا این مسابقات مهم برای میلیون ها طرفدار جذاب باشد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت ها در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز می گردد و تا دوم تیرماه به مدت 27 روز ادامه خواهدداشت. رقابت های زنان، سه روز زودتر (چهارم خرداد) آغاز خواهد شد و تا 30 خردادماه ادامه خواهد داشت.

مسابقات مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ ملت ها برای مردان، پنجم و ششم تیرماه برگزار خواهد شد و برای گروه زنان نیز سوم و چهارم تیرماه انجام می گردد.

هر تیم در این رقابت ها 15 بازی انجام خواهد داد و چهار تیم برتر به فینال صعود می نمایند تا اینکه قهرمان این رقابت ها معین گردد. این درحالی است که در حالت معمول و قبل از شیوع کرونا شش تیم به مرحله نهایی این مسابقات صعود می کردند .

گفته شده که 6 کشور خواستار میزبان این رویداد مهم در والیبال شده اند اما فدراسیون جهانی والیبال با توجه به امکانات و ظرفیت بهداشتی کشور های درخواست نماینده، ایتالیا را برای این میزبانی انتخاب نموده است.

فدراسیون جهانی والیبال قول داده است که جدیدترین اقدامات متقابل برای کاهش قابل توجه خطر انتقال ویروس کرونا از جمله آزمایش مکرر و مسائل بهداشتی را در این رقابتها به دقت پیاده کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1538

به "ایتالیا میزبان لیگ ملت های والیبال 2021 شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا میزبان لیگ ملت های والیبال 2021 شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید