بارش برف و باران در جاده های 6 استان ، 33 جاده مسدود است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در بعضی از محور های استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در بعضی از محور های بوشهر و سیستان و بلوچستان داریم.

بارش برف و باران در جاده های 6 استان ، 33 جاده مسدود است

به گزارش گروه مالی خبرنگاران ایمان محرابی نیا درباره آخرین شرایط ترافیک جاده ها کشور بیان نمود: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

آزادراه کرج-تهران-کرج پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

وی گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران با 131 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 124 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 113 هزار تردد، ثبت شد.

33 جاده به علت کاهش ایمنی و سیلاب مسدود است

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به انسداد 33 جاده به علت نبود ایمنی و بروز سیلاب اظهار کرد: بخش زیادی از محور های مسدود در جنوب استان سیستان و بلوچستان و به علت بروز سیلاب است.

محرابی نیا افزود: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور شهداد-نهبندان، محور خرم آباد-پل دختر، جاده سی سخت-پادنا، محور سروآباد-پاوه، محور گنجنامه-تویسرکان در استان همدا ن، جاده پونل-خلخال، محور وازک - بلده، محور هشتگرد - طالقان، محور لاسم - ارجمند در استان مازندران و محور یاسوج-باغچه سادات-دهدشت در استان چهارمحال و بختیاری در استان مازندران به علت نبود ایمنی کافی در راستا مسدود است.

وی توضیح داد: بعلاوه محور هایی نظیر نوبندان - ریمدان در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور نگور - سه راهی بریس در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور فنوج - کتیچ - رمشک در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور جاسک - بشاگرد و محور سیریک - جاسک در جنوب استان هرمزگان به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

تردد روان در همه جاده های تهران-شمال

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین شرایط ترافیکی جاده های تهران-شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در راستا رفت و برگشت محور های کندوان، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت نشان می دهد.

ترافیک سنگین در بعضی مقاطع آزادراه قزوین-کرج-تهران

محرابی نیا درباره شرایط ترافیکی دیگر راه ها بیان داشت: در حال ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج -تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محدوده وردآورد و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس و زرنان داریم.

برف و باران در جاده های 6 استان

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره شرایط جوی جاده ها اظهار کرد: هم اکنون بارش برف و باران در بعضی از محور های استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در بعضی از محور های جنوب استان های سیستان و بلوچستان و بوشهر داریم و در دیگر جاده های اصلی کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

آمار تردد خو درو در جاده ها کاهشی شد

وی افزود: کل تردد ثبت شده در جاده ها در شبانه روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2272 دستگاه ترددشمار فعال در محور های برون شهری نسبت به روز قبل 2 درصد کاهش نشان می دهد؛ در همین مدت بعلاوه سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1961

به "بارش برف و باران در جاده های 6 استان ، 33 جاده مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در جاده های 6 استان ، 33 جاده مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید