بازگشت گاتسالوف 37 ساله به دنیای قهرمانی با ارمنستان، آخرین ریسک دارنده 6 طلای دنیا و المپیک جواب می دهد؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، قهرمان مسلمان و صاحب نام کشتی روسیه در 37 سالگی خود را با چالش جدیدی روبرو ساخته است؛ بازگشت برای دریافت سهمیه و مدال المپیک این بار برای تیم ملی ارمنستان.

بازگشت گاتسالوف 37 ساله به دنیای قهرمانی با ارمنستان، آخرین ریسک دارنده 6 طلای دنیا و المپیک جواب می دهد؟

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، درحالیکه حاجی مراد گاتسالوف از چند روز گذشته در تمرینات آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد ارمنستان حاضر شده، رسما تابعیت این کشور را پذیرفته تا بتواند برای ارمنی ها ابتدا سهمیه المپیک و سپس مدال المپیک بگیرد.

این قهرمان عنوان دار که 6 مدال طلای دنیا و المپیک و همچنین یک نقره و یک برنز را در کارنامه دارد، درحالیکه در وزن 97 کیلوگرم چند سال است روس ها رشید سعدالله یف را در اختیار دارند که مدعی اصلی مدال طلای دنیا و المپیک است، گاتسالوف برای بازگشت به دنیای قهرمانی چاره ای غیر از دریافت تابعیت کشور دیگری را ندارد.

این کشتی گیر آخرین مدال دنیای اش را در مسابقات 2014 تاشکند (برنز) در سنگین وزن به دست آورده و حالا بار دیگر می خواهد شانس خود را در 97 کیلوگرم امتحان کند، چراکه هرگز وزن بدنش به اندازه مدعیان 125 کیلوگرم بالا نرفت.

او چند روزی است که به اردوی ارمنی ها ملحق شده و درحالیکه از حقوق ماهیانه سه هزار دلاری برخوردار شده، در صورت کسب مدال جوایزی مثل ورزشکاران ارمنی دریافت خواهد نمود.

ارمنی ها به نفرات اول تا سوم شان در المپیک غیر از اهدای خانه و خودرو، به ترتیب 100 هزار دلار، 70 هزار دلار و 50 هزار دلار اهدا می نمایند.

ملی پوش وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ارمنستان، سهمیه المپیک را در نورسلطان برای کشورش به دست نیاورد و ارمنی ها ابتدا امیدوار هستند که با گاتسالوف در همان گزینشی اول که فروردین ماه سال جاری در مجارستان برگزار می گردد، به سهمیه این وزن برسند و بعد از آن همه تمرکز گاتسالوف روی کسب مدال در بازگشت دوباره به دنیای قهرمانی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 758

به "بازگشت گاتسالوف 37 ساله به دنیای قهرمانی با ارمنستان، آخرین ریسک دارنده 6 طلای دنیا و المپیک جواب می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت گاتسالوف 37 ساله به دنیای قهرمانی با ارمنستان، آخرین ریسک دارنده 6 طلای دنیا و المپیک جواب می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید