بزیک: پرسپولیس مقابل الهلال یک امتیاز مثبت خواهد داشت، مگر فدراسیون فوتبال در CAS پرونده ندارد؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: فدراسیون ایران در فیفا و دادگاه CAS پرونده دارد اما تیم ملی بزرگسالان و امید از مربیان خارجی استفاده می نمایند.

بزیک: پرسپولیس مقابل الهلال یک امتیاز مثبت خواهد داشت، مگر فدراسیون فوتبال در CAS پرونده ندارد؟

ادموند بزیک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و تقابل پرسپولیس با الهلال، گفت: این یک قرعه سخت برای پرسپولیس است ولی این تیم تجربه کافی در آسیا دارد و انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس می تواند برای این تیم یک امتیاز مثبت باشد.

وی اضافه کرد: بدشانسی پرسپولیس این است که مدت هاست به اسم میزبان بازی نمی کند و این کار را سخت تر خواهد نمود. وقتی ما نمی توانیم میزبانی بگیریم یعنی در روابط ضعف داریم و این اصلاً خوب نیست. با توجه به اینکه الهلال میزبان است، پرسپولیس کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت و امیدوارم با شکست دادن این تیم به مرحله بعد برود.

مهاجم پیشین پرسپولیس با اشاره به این موضوع که فدراسیون اجازه جذب بازیکن خارجی را به پرسپولیس نمی دهد، اعلام نمود: نمی دانم چرا قوانین در فوتبال ایران سلیقه ای است و شما می بینید که تیم های دیگر می توانند از بازیکن یا مربی خارجی استفاده نمایند ولی پرسپولیس اجازه جذب بازیکنان خارجی را ندارد. فدراسیون ایران هم در فیفا و دادگاه CAS پرونده دارد ولی شما می بینید که تیم ملی بزرگسالان یا تیم امید هم مربیان خارجی دارند.

بزیک گفت: استقلال و سپاهان هم می توانند از بازیکن و مربی خارجی استفاده نمایند اما پرسپولیس از این موضوع محروم است. این در حالی است که ما نباید سلیقه ای برخورد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1801

به "بزیک: پرسپولیس مقابل الهلال یک امتیاز مثبت خواهد داشت، مگر فدراسیون فوتبال در CAS پرونده ندارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزیک: پرسپولیس مقابل الهلال یک امتیاز مثبت خواهد داشت، مگر فدراسیون فوتبال در CAS پرونده ندارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید