بیرانوند: داور چهارم گفت به کرمانشاهی گفتم پنالتی نیست

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، دروازه بان پرسپولیس در مورد عصبانیت اش در بازی با فولاد گفت، داور پشت دروازه گفت که به کرمانشاهی گفتم پنالتی نیست، میرزایی هم قسم خورد که به بازیکن ما نخورده است اما داور پنالتی گرفت.

بیرانوند: داور چهارم گفت به کرمانشاهی گفتم پنالتی نیست

علیرضا بیرانوند در گفت وگو با ایلنا در مورد عصبانیت اش در زمان اعلام پنالتی گفت: به خاطر این عصبانی شدم که آقایان اعصاب همه ما را خراب کردند. من به کرمانشاهی اعتراض نکردم. داور پشت دروازه را برای چه گذاشته اند که خطاهای داخل 18 قدم را که داور نمی بیند به او بگوید. به داور پشت دروازه گفتم اگر سردت است برو داخل یک کت بپوش، او هم گفت من به کرمانشاهی گفته ام که پنالتی نبوده اما خود کرمانشاهی گفت که خودم دیدم، شما چیزی نگویید. وقتی VAR نیست این داورها را گذاشته اند تا یاری نمایند. داور یاری پرچم زده، کرمانشاهی به او می گوید پرچم را پایین بیاور، خودم دیدم.

  • واقعا کرمانشاهی چنین حرف هایی زد؟

بله و همین مساله باعث شد که من عصبانی شوم. اگر کرمانشاهی خودش همه کاره است پس چرا برای او یاری گذاشته اند!؟ آفساید بودیمیر را نگرفته و بعد به ما می گوید بروید کیف کنید، به شما حال دادم. آقای کرمانشاهی به ما حال نده، عدالت را اجرا کن!

  • پنالتی میرزایی درست بود؟

پس من به شما چه می گویم!؟ خود یاری داور پشت دروازه گفت پنالتی نبود. خود میرزایی هم قسم خورد که بازیکن ما به او نخورده که پنالتی گردد! با همه اینها فقط یک جمله بگویم؛ همه این لیگ را روی هم بگذارید السد و الدوحیل نمی شوند. آنها را بردیم، اینها را هم می بریم و قهرمان می شویم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 149

به "بیرانوند: داور چهارم گفت به کرمانشاهی گفتم پنالتی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: داور چهارم گفت به کرمانشاهی گفتم پنالتی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید