ساده ترین بازیکن ایران استقلال را فریب داد ، این آقا پایش را فراتر از حد خودش گذاشته است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدافع سابق آبی ها درباره حواشی مسائل باشگاه استقلال اعلام کرد: وقتی یک مدیر نابلد و غیر فوتبالی را به عنوان مدیر یک باشگاه انتخاب می نمایند، خیلی راحت فریب می خورد

ساده ترین بازیکن ایران استقلال را فریب داد ، این آقا پایش را فراتر از حد خودش گذاشته است

به گزارش خبرنگاران علی چینی، دستیار سابق علیرضا منصوریان که این روزها به علت بیماری از فوتبال فاصله گرفته است، در گفتگویی با خبرنگار ما در مورد شرایط خود شرح داد: من مشکل کلیوی داشتم و پیوندم در حال پس زدن بود و از طرفی کم خونی شدید هم دارم و به همین علت فعلا تحت درمان هستم. بهتر شده ام و دارو مصرف می کنم تا ببینیم خدا چه می خواهد اما با این حال فاصله ای با فوتبال ندارم؛ ما با فوتبال زندگی می کنیم و بخش بزرگی از زندگی ما فوتبال است. درست است وسط گود نیستیم اما همه اتفاقات را رصد می کنیم و گاهی هم اگر فرصت گردد، سر به باشگاه می زنیم. البته این شرایط کمی خسته نماینده شده و فعالیت در مستطیل سبز، شور و حال خودش را دارد.

او سپس درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال گفت: من قبل از هر چیز به جواد تبریک می گویم که به عنوان سرمربی تیم بزرگ استقلال انتخاب شده اند. فکر می کنم انتخاب خوبی بود و اگر سرمربی خارجی می آورند، 7-8 زمان می برد تا لیگ و بازیکنان را بشناسد و این به تیم ضربه می زد اما جواد کاملا لیگ را می شناسد و کارایی او را هم دیده ایم؛ منتها الان اوضاع برای او تنگ شده و از نظر مالی و جذب بازیکن، شرایط سختی دارد. امیدوارم اتفاق خوبی برای او رخ بدهد تا مهره سوزی نگردد.

چینی درباره حواشی مسائل باشگاه استقلال بیان نمود: وقتی یک مدیر نابلد و غیر فوتبالی را به عنوان مدیر یک باشگاه انتخاب می نمایند، خیلی راحت فریب می خورد و حتی می توانیم بگوییم فریب ساده ترین بازیکن ایران را هم می خورد. من پیش از این هم گفته بودم این بازی بیرانوند است تا پولش را از پرسپولیس با بگیرد. از اول هم معین بود او استقلال بیا نیست اما مدیر ما، ورزشی نبود و فکر کرد آس را زده و توانسته بیرانوند را از پرسپولیس به استقلال بیاورد. کاملا معین بود بیرانوند چه هدفی داشت و توانست پولش را از آقای درویش بگیرد؛ مطمئن باشید اگر استقلال پیشنهاد صد میلیاردی داده، پرسپولیس به همان مقدار و حتی بیشتر به او پرداخت داده است.

وی اضافه نمود: ما واقعا خسته شده ایم. چندین و چند سال است که استقلال در جابجایی یا مدیرعامل ندارد و یا سرمربی. این یک نوع تبعیض است و در حق استقلال اجحاف می گردد. ما پارسال مدیرعامل داشتیم اما آقای ساپینتو دیر انتخاب شد و سال های قبل هم مسائل دیگری وجود داشت. ما در این چند سال، چند مدیرعامل عوض کردیم؟ مدیرانی که تنها آقای آجورلو در بین آنها سابقه فعالیت در فوتبال را داشتند و جز ایشان همه مدیران غیر فوتبالی بودند. سال هاست که ما در جابجایی یتیم می شویم؛ با این شرایط چطور بازیکن جذب کنیم؟ طرفداران استقلال مظلوم هستند. اگر مسئولان، این تیم را نمی خواهند، آن را منحل نمایند تا طرفداران هم بگویند ما یک روزی تیمی به نام استقلال داشتیم که برای خودش ابرقدرتی بود. چوب لای چرخ گذاشتن کار درستی نیست. من از آقای سجادی خواهش می کنم رسیدگی کند و اگر نمی تواند، آن را منحل کند تا خیال طرفداران راحت گردد.

مربی سابق استقلال با انتقاد از رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: آقای قربان زاده شمشیر را از رو برای استقلال بسته و مدام می گوید استقلال تخلف نموده است. آقایان، استقلال تخلف ننموده است و اگر تخلفی هم بوده، مدیرعامل مرتکب شده است؛ شما چرا حق استقلال و طرفداران و پیشکسوتانش را می خورید؟ یقه شخصی را بگیرید که تخلف نموده است. آقای قربان زاده، به عنوان یک پرسپولیسی دو آتشه چوب لای چرخ استقلال نگذار. استقلال در حال حاضر احتیاج به پول دارد و بدون پول، مدیرعال هم نمی تواند کاری کند اما همه کنار کشیده اند و هیچکس این تیم را گردن نمی گیرد. این چه کاری است؟

دستیار سابق علیرضا منصوریان سپس به اظهارات کاظم طالقانی درباره سرمربی فولاد واکنش نشان داد و گفت: این اولین بار نیست که آقای طالقانی دست به چنین کارهایی می زند؛ ایشان سابقه دار هستند و در پرونده آقای ویلموتس هم کاری کردند که الان معین نیست 200 میلیارد پول کجا رفته است. من اصلا نمی دانم ایشان چرا همچنان در حال فعالیت هستند. پول بیت المال را بالا کشیده اند و زمانی هم آقای ماجدی ایشان را برکنار کرد، در هیئت فوتبال را قفل کرد و کسی را راه نمی داد. مگر قلدربازی است؟

او خطاب به طالقانی گفت: آقای طالقانی، حد و وظیفه خودت را بدان. تیم های نفت مسجدسلیمان، نفت آبادان و استقلال خوزستان هزار مشکل دارند؛ برو به آنها رسیدگی کن. شما در جایگاهی نیستی که بخواهی درباره فولاد یا هر تیم دیگری نظر بدهی. شما حق نظر نداری و به عنوان رئیس هیئت فوتبال باید بنشینی مهر و امضایت را بکنی و هر وقت هم بیکار شدی، به این تیم و آن تیم گیر نده و به جای آن برو ماهیگیری کن؛ این کار برای روح و روانت خوب است. شما به باشگاه بزرگ فولاد و تصمیم مسئولان آن بی احترامی کردی و همه را زیر سوال بردی و از الان فولاد را وارد حاشیه کردی. همه اینها معین می نماید که کارت را بلد نیستی و حتی اگر منِ علی چینی هم جای شما بنشینم، فوتبال خوزستان را گلستان می کنم.

چینی بعلاوه مطرح نمود: متاسفانه آقای طالقانی پایشان را فراتر از حد خودشان گذاشته اند و من از آقای تاج و وزیر ورزش می خواهم به این قضیه رسیدگی نمایند تا معین گردد چرا ایشان در مسائلی که در حیطه کاری شان نیست، دخالت می نمایند؟ کسی نیست یقه ایشان را بگیرد؟ علیرضا منصوریان، مربی کوچکی نیست و معین نیست ایشان در خودشان چه دیده اند که چنین صحبت هایی را کردند. چرا مسئولان فولاد خوزستان با ایشان برخورد نمی نمایند که بگویند چرا به ساختار باشگاه ما توهین می کنید؟ ایشان نه تنها می خواهد فولاد نتیجه نگیرد، بلکه می خواهد فوتبال استان خوزستان را نابود کند. مردم خوزستان و طرفداران فولاد هوشیار باشند. آقای طالقانی می گوید حمایت می کنم اما از پشت ضربه می زند. من از ایشان می خواهم سرشان در لاک خودشان باشد و فراموش ننمایند فولاد یک باشگاه بزرگ و علیرضا منصوریان هم یک سرمربی بزرگ هستند. هر کسی باید جایگاه خودش را بشناسد اما متاسفانه در فوتبال ما همه فکر می نمایند باید در همه امور دخالت نمایند؛ مگر رئیس هیئت فوتبال استان تهران در امور داخلی باشگاه پرسپولیس و استقلال دخالت می نمایند؟

پیشکسوت آبی ها در انتها گفت: برای تیم محبوبم، استقلال، آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم هر چه زودتر مدیرعامل تیم معین گردد و یک مدیر لایق انتخاب گردد تا طرفداران ما از استرس خارج شوند و دست جواد نکونام هم دست بازی داشته باشد. هر چند با تیم هایی که سال جاری بسته شده، معین است که کار سختی خواهیم داشت. در درجه دوم آرزو می کنم تیم فولاد خوزستان هم به همراه علیرضا منصوریان نتایج خوبی بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2267

به "ساده ترین بازیکن ایران استقلال را فریب داد ، این آقا پایش را فراتر از حد خودش گذاشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساده ترین بازیکن ایران استقلال را فریب داد ، این آقا پایش را فراتر از حد خودش گذاشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید