تماشاخانه ایرانشهر میزبان اجرا های تئاتر نمی گردد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر اظهار داشت این تماشاخانه در شرایط فعلی قرمز کرونایی شهر تهران همچنان تعطیل می ماند و بعد از بهبود شرایط میزبان اجرا های تئاتری می گردد.

تماشاخانه ایرانشهر میزبان اجرا های تئاتر نمی گردد

به گزارش گروه فرهنگی هفته گذشته که به علت شروع موج تازه شیوع ویروس کرونا تهران وارد شرایط قرمز کرونایی شد، اجرا های تئاتری بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی فعالیت های مشاغل گروه های 2 و 3 در شرایط قرمز، متوقف شد.

متأسفانه طی یک هفته گذشته بیشتر مشاغل گروه 2 از جمله سینما به فعالیت خود ادامه دادند و از تعطیلی این مشاغل خبری نبود.

بر این اساس اعلام شد که تماشاخانه های خصوصی از هفته جاری فعالیت های خود را از سر می گیرند و سالن های دولتی همچنان تعطیل می مانند.

تماشاخانه ایرانشهر یکی از مهمترین مجموعه های تئاتری ایران که زیرمجموعه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است هم تصمیم به از سرگیری فعالیت در شرایط قرمز کرونایی نگرفته است.

محمد محمدی مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر درباره اینکه آیا این تماشاخانه تئاتری از هفته جاری میزبان اجرا های تئاتری می گردد یا نه، به خبرنگار مهر گفت: علی رغم رشد قابل توجه مخاطبان در دور تازه اجرا ها که بعد از حدود 15 ماه رکورد و تعطیلی های مداوم، با ظرفیت 50 درصدی کامل و بعضاً خارج از ظرفیت و البته رعایت پروتکل های ابلاغی در 2 سالن سمندریان و ناظرزاده روبه رو بودیم، به علت شرایط قرمز کرونایی اجرا های تماشاخانه ایرانشهر هم متوقف شده است.

وی تأکید کرد: به ناچار مجبوریم با توجه به سیر صعودی مبتلایان روزانه و شرایط قرمز شهر تهران و با توجه به برآیند انجام شده مبنی بر تشدید شرایط کرونایی در هفته پیش رو مطابق با دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا در شرایط قرمز اجرا های عمومی تماشاخانه ایرانشهر را در هفته جاری هم به تعویق انداخته تا انشاءالله با شروع فرایند نزولی مجدد شاهد از سرگیری اجرا های تیر و مرداد تماشاخانه ایرانشهر همراه با استقبال مخاطبان باشیم.

تماشاخانه ایرانشهر پیش از شروع موج تازه شیوع کرونا میزبان اجرای نمایش های شاهزاده خانم کاکل شالیزار به کارگردانی علی اصغر یوسفیان و اسطرلاب به کارگردانی صدرا صباحی در سالن ناظرزاده کرمانی و اجرای نمایش غلامرضا لبخندی به کارگردانی کهبدتاراج در سالن سمندریان بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1746

به "تماشاخانه ایرانشهر میزبان اجرا های تئاتر نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاخانه ایرانشهر میزبان اجرا های تئاتر نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید