توانمندسازی زندانیان استان بوشهر با هدف کاهش جمعیت کیفری

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، علی جمادی ظهر دوشنبه در نشست بررسی وضعیت زندان و اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی دشتستان اظهار داشت: اشتغال نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و باید در این مسیر حرکت شود.

توانمندسازی زندانیان استان بوشهر با هدف کاهش جمعیت کیفری

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود تا زمینه اشتغال زندانیان با حضور آنان در فعالیت‌های اشتغال و حرفه آموزی، دوره های مهارتی و برنامه‌های اصلاحی و تربیتی درون زندان فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اهمیت بسیار بالای کاهش و کنترل جمعیت کیفری زندانیان استان خاطرنشان کرد: در این راستا آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار دارد.

وی با اشاره به اهمیت همکاری دادگستری و سازمان فنی و حرفه‌ای در ارائه آموزش به زندانیان و توانمندسازی آنان بیان کرد: تعامل و همکاری و هماهنگی دستگاه قضا و اداره کل زندان‌های استان مهم و ضروری است.

جمادی خواستار ارائه آموزش‌های تولیدمحور به زندانیان استان شد و افزود: باید از زمانی که این زندانیان در زندان دارند استفاده شود و آموزش های اشتغال و مورد نیاز به آنها ارائه شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: این آموزش‌ها پس از آزادی زندانیان، بسترهای لازم را برای راه اندازی یک کسب و کار موفق و افزایش اشتغال و مهم تر از همه کاهش بزهکاری در جامعه فراهم می‌کند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 7

به "توانمندسازی زندانیان استان بوشهر با هدف کاهش جمعیت کیفری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندسازی زندانیان استان بوشهر با هدف کاهش جمعیت کیفری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید