تور تایلند لحظه آخری: معرفی هتل 4 ستاره بایوک اسکای در بانکوک

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، هتل بایوک اسکای بانکوک | Baiyoke Sky Hotel

بانکوک از جمله بایدهای سفر به تایلند است. بایوک اسکای بانکوک به عنوان بلندترین هتل شناخته می گردد که 88 طبقه دارد. دید بسیار خوبی که اتاق های این هتل دارند و خدمات رفاهی و تفریحی آن، بسیار مناسب یک سفر دل انگیز به بانکوک می باشد. در متن زیر ویژگی هایی مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های بانکوک را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا ویژگی های هتل بایوک اسکای بانکوک Baiyoke Sky Hotel را مرور کنیم.

تور تایلند لحظه آخری: معرفی هتل 4 ستاره بایوک اسکای در بانکوک

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

خدمات رفاهی هتل بایوک اسکای بانکوک

تمام اتاق های 88 طبقه هتل بایوک اسکای بانکوک دارای حمام خصوصی، تلویزیون مدرن، یخچال، دستگاه قهوه جوش و تلفن می باشند. اینترنت پرسرعت رایگان در تمام طبقات قابل استفاده می باشد. خدمات نگهداری از بچه ها نیز با پرداخت هزینه اضافه برایتان فراهم شده است. ترانسفر، فروشگاه کوچک در هتل، خدمات اجاره ماشین و فروشگاه خرید سوغاتی نیز از امکانات هتل می باشند.

سالن آرایشی مردانه و زنانه را هم در هتل بایوک اسکای بانکوک می بینید. اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری در هتل وجود دارند. کارمندان هتل به زبان های چینی، تایلندی، روسی، مالزیایی، ژاپنی و انگلیسی صحبت می نمایند.

اگر سفرتان به بانکوک کاری است خدماتی در هتل علاوه بر اتاق های کنفرانس وجود دارند که شامل سرویس فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، خدمات برگذاری جلسات اداری و … هستند که البته استفاده از آن ها ملزم پرداخت هزینه جداگانه است.

با پرداخت هزینه جداگانه می توانید از خشکشویی و اتوشویی نیز بهره ببرید.

امکانات تفریحی هتل بایوک اسکای بانکوک

در این هتل هم یک استخر سرپوشیده و هم یک استخر روباز وجود دارد. خدمات اسپا و سلامتی وجود دارد که البته هزینه جداگانه دارد. خدمات ورزشی که یک سالن بدنسازی مجهز می باشد نیز روی هزینه اتاق شما لحاظ گشته است که یعنی بدون اینکه بخواهید هزینه جداگانه ای پرداخت نمایید، می توانید از آن استفاده کند. آن هایی که گلف و بیلیارد دوست دارند می توانند با پرداخت هزینه ای از این امکانات نیز استفاده نمایند.

6 رستوران در هتل بایوک اسکای بانکوک وجود دارند:

  • رستوران آسمان بانکوک: در طبقه 76 و 78 با غذاهای بین المللی
  • کافی شاپ آسمان: در طبقه 18 با غذاهای بین المللی
  • رستوران استلا پَلس: طبقه 79 با غذاهای چینی و بین المللی فقط برای شام
  • رستوران بانکوک بَلکونی: طبه 81 با غذاهایی بین المللی فقط برای شام
  • رستوران بایوک فلوتینگ: طبقه 75 با غذاهای بین المللی
  • رستوران کریستال گریل: طبقه 82 با غذاهای بین المللی فقط برای شام

امکانات اتاق های هتل بایوک اسکای بانکوک

اتاق های این هتل همگی دید خوبی به شهر دارند. سرویس بهداشتی آن ها با سنگ مرمر درست شده که تجهیزات کاملی نظیر شامپو، صابون و … دارند. همه اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت هستند که کانال های جهانی را پوشش می دهند، بعلاوه یخچال کوچک و امکانات درست کردن چای و قهوه هم برای شما آماده شده است که می توانید از آن ها بهره ببرید.

انواع اتاق های هتل بایوک اسکای بانکوک

  • دابل سوپریر یا دو خوابه با دید شهر: 32 متر مربع هستند. دارای یک تخت دو نفره بزرگ و یا دو تخت جدا هستند.
  • اتاق سوپریور دابل: 32 متر مربع هستند و دو تخت یک نفره و یا یک تخت بزرگ دارند.
  • سوییت جونیور استاندارد زون: 70 متر مربع است و یک تخت بزرگ دو نفره دارد.
  • سوییت سوپر اینتریور استاندارد زون: 70 متر مربع می باشد که یک تخت بزرگ دو نفره دارد.
  • اتاق خانوادگی: 70 متر مربع است که یک تخت دو نفره و بسته به انتخاب شما دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق دیلوکس یا تویین روم اسکای زون: 48 متر مربع که یا دو تخت یک نفره و یا یک تخت بزرگ دو نفره دارد.
  • سوییت جونیور اسکای زون: یک تخت دو نفره دارد و مساحت آن 51 متر می باشد.
  • سوییت سوپریور اسکای زون: 70 متر مربع و یک تخت دو نفره بزرگ دارد.

فاصله تا بعضی از جاذبه های معروف شهر بانکوک

هتل بایوک اسکای بانکوک با ایستگاه قطار تنها 4 دقیقه پیاده روی دارد که از آن جا دسترسی شما به بسیاری از نقاط مهم به راحتی امکان پذیر است.

  • فاصله تامرکز خرید لباس پراتونام: 600 متر که با 4 دقیقه ماشین سواری می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. البته راه آسان تر پیاده روی است که 8 دقیقه حدودا طول می کشد.
  • فاصله تا کاخ موزه سوآن پاک کاد: این جاذبه با شما 1 کیلومتر فاصله دارد. می توانید با تاکسی به آن جا بروید که 7 دقیقه خواهد شد و اگر پیاده روی را ترجیح بدهید می توانید یک ربعه به این مقصد برسید. با قطار شهری نیز 9 دقیقه زمان احتیاج است.
  • فاصله تا مرکز خرید کینگ پاور کامپلکس: 700 متر است که با مترو حدود 13 دقیقه طول خواهد کشید و بعد از آن کمی پیاده روی دارید. البته اگر از اول پیاده بروید، کمی بهتر است چرا که حدودا 15 دقیقه توی راه خواهید بود.
  • فاصله تا خیابان سو کابوی: با تاکسی این مسافت را 20 دقیقه ای خواهید رفت. با قطار شهری 30 دقیقه زمان می برد که شما باید در ایستگاه Asok پیاده شوید.
  • فاصله تا عبادتگاه گلدن مونت: با تاکسی حدودا 20 دقیقه طول می کشد و با متروی شهری حدودا 40 دقیقه زمان می برد.
  • فاصله تا بانکوک سیتی پیلار: اگر تاکسی را ترجیح می دهید در ترافیک نرمال 31 دقیقه ای می رسید. با قطار شهری نیز تقریبا 50 دقیقه زمان می خواهید.
  • فاصله تا فرودگاه دون موآنگ بانکوک: تقریبا 19 کیلومتر با این فرودگاه فاصله دارید. با تاکسی در ترافیک معمول شهری می توانید طی 30 دقیقه به این فرودگاه برسید. قطار شهری هم گزینه دیگری است که حدودا یک ساعت و پنجاه دقیقه برای آن باید زمان بگذارید.
  • فاصله تا : برای اینکه به این فرودگاه بروید، حدودا 26 کیلومتر فاصله دارید که اگر با تاکسی به آن جا بروید 43 دقیقه زمان خواهد برد. بعلاوه می توانید با قطار شهری بروید که هم سرعت بالاتری دارد و هم از ترافیک در امانید. قطار شما را 30 دقیقه ای به این فرودگاه خواهد رساند.

موقعیت هتل بایوک اسکای بانکوک

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل: تایلند، بانکوک 10400، پاتوموان، راجتوی، خیابان راجپراروپ، 222

222 Rajprarop Road, Rajthevi, , Pathumwan, 10400 بانکوک, Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2003

به "تور تایلند لحظه آخری: معرفی هتل 4 ستاره بایوک اسکای در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: معرفی هتل 4 ستاره بایوک اسکای در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید