تپسی هوش مصنوعی Chat GPT را وب اپلیکیشن خود افزود

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، دیجیاتو نوشت: تپسی به نسخه وب اپلیکیشن خود بخش از هوش مصنوعی بپرس را اضافه نموده است که به کاربرانش امکان مصاحبه با Chat GPT را می دهد.

تپسی هوش مصنوعی Chat GPT را وب اپلیکیشن خود افزود

ChatGPT یک نمونه اولیه از چت بات دیالوگ محور مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند زبان طبیعی انسان را متوجه گردد و متون نوشتاری بسیار دقیقی مشابه انسان فراوری کند. این ابزار هوش مصنوعی به ترند روز جهان و ایران تبدیل شده است، اما دسترسی به آن برای کاربران ایرانی با محدودیت هایی روبه رو است.

حال تاکسی آنلاین تپسی امکان تبادل نظر با ChatGPT را برای کاربرانش فراهم ساخته است. افراد با مراجعه به نسخه وب اپلیکیشن تپسی و انتخاب گزینه از هوش مصنوعی بپرس می توانند به صورت رایگان از این قابلیت استفاده نمایند.

این پلتفرم در پیغامی هشدار می دهد که مسئولیت پاسخگویی به سؤالات برعهده این هوش مصنوعی است . بعلاوه عملکرد این قابلیت نو تپسی برای بعضی کاربران با اختلال و کندی همراه است، اما با این حال نقش قابل توجهی در عمومی سازی هوش مصنوعی در میان کاربرانش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

  • مغز درد را حس نمی کند، پس چرا سردرد می گیریم؟

  • این دوربین ها هلی کوپترهای هوانیروز را همپای هلی کوپترهای روسی و آمریکایی کرد !

  • عکس | رونمایی از ناوشکن چینی مهمان نیروی دریایی در آب های خلیج فارس / شکارچی اف 35 مجهز به چشم اژدها!

گفتنی است پیش از این تپسی از بعضی کارنمودهای هوش مصنوعی در سیستم چت با رانندگان استفاده نموده بود.

گفتنی است امکان استفاده از ChatGPT با آی پی ایران وجود ندارد و برای استفاده از چت بات چت جی پی تی باید از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کرد. علاوه براین، OpenAI از شماره های ایران پشتیبانی نمی کند، بنابراین باید به سراغ شماره های مجازی رفت که چنین چالش هایی با اقدام نو تپسی، برطرف شده است.

این چت بات نوترین دستاورد شرکت تحقیقاتی OpenAI است که ایلان ماسک یکی از بنیان گذاران آن محسوب می گردد. این شرکت با همکاری یکی از سرمایه گذاران سیلیکون ولی به نام سم آلتمن در اواخر سال 2015 تأسیس شد و هدفش توسعه هوش دیجیتال برای یاری به بشریت بوده است.

این چت بات به میزان ای محبوبیت پیدا نموده که یکی از غول های فناوری، یعنی مایکروسافت، چند وقت پیش از سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری در OpenAI اطلاع داد. البته ردموندی ها در گذشته هم یک میلیارد دلار در این شرکت سرمایه گذاری نموده بودند.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2222

به "تپسی هوش مصنوعی Chat GPT را وب اپلیکیشن خود افزود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تپسی هوش مصنوعی Chat GPT را وب اپلیکیشن خود افزود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید