جهانبخش در تیم دوم برایتون

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی باشگاه برایتون دیروز، 6 آذر و در کمال تعجب در ترکیب تیم زیر 23 سال این تیم برای بازی مقابل وستهام نهاده شد.

جهانبخش در تیم دوم برایتون

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش 3، علیرضا جهانبخش پس از آقای گلی با آلکمار در رقابت های اردیویسه هلند در تابستان 2018 به برایتون پیوست. جهانبخش فصل گذشته عموما در ترکیب اصلی تیم برایتون قرار می گرفت اما در فصل جدید و با روی کار آمدن گراهام پاتر، اوضاع برای این ستاره ایرانی تغییر کرد و از ابتدای فصل به یک سکونشین محض در این تیم انگلیسی تبدیل شده است.

اتفاق دردناک زمانی برای جهانبخش رخ داد که او در ترکیب تیم دوم برایتون(زیر 23 سال) نهاده شد؛ دیداری که با شکست 3-1 برایتون مقابل وستهام به سرانجام رسید. جهانبخش در کنار دو بازیکن دیگر یعنی بالوگان و برناردو که آن ها نیز دو بازیکن نیمکت نشین در تیم اصلی برایتون به حساب می آیند، به میدان رفت و پیروز شد یک پاس گل نیز ارسال کند.

شرایط علیرضا جهانبخش در برایتون هر روز بدتر از قبل می گردد و به نظر می رسد که داستان ستاره ایرانی با این باشگاه انگلیسی به سرانجام رسیده است. همچنین گراهام پاتر نیز تا سال 2025 قرارداد خود را با باشگاه برایتون تمدید نموده است؛ موضوعی که احتمال جدایی جهانبخش را از تیم برایتون افزایش داده است. با این حال باید منتظر ماند و دید که چه آینده ای در انتظار این بازیکن 26 ساله ایرانی خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 578

به "جهانبخش در تیم دوم برایتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش در تیم دوم برایتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید