خبرنگاران فراز شکری در روز نخست مسابقات بین المللی بروجن قهرمان شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، شهرکرد- خبرنگاران- در نخستین روز از مسابقات بین المللی دوچرخه سواری کوهستان جام بام ایران در شهرستان بروجن، فراز شکری بر سکوی نخست ایستاد.

خبرنگاران فراز شکری در روز نخست مسابقات بین المللی بروجن قهرمان شد

به گزارش خبرنگاران، فراز شکری کاپیتان تیم ملی کشور ایران و یکی از باشگاه های ایتالیا، در روز اول مسابقات بین المللی بام ایران در بروجن پیروز شد با ثبت زمان 25:36 دقیقه مقام نخست کلاس 2 دنیای این رشته را از آن خود کند.

در این ماده فراز شکری از تیم ملی ایران با ثبت زمان 25:36 دقیقه، عبدالغدیر کلچی از تیم ملی ترکیه با ثبت زمان 25:46 دقیقه و پرویز مردانی از تیم ملی ایران با ثبت زمان 25/55 دقیقه در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسابقه کلاس 2 دنیای با حضور 28 رکابزن از کشورهای ترکیه، مالزی، تایلند، هندوستان، افغانستان و 4 تیم از ایران به مساحت 10 کیلومتر در منطقه سیاحتی سیاسرد شهرستان بروجن برگزار گردید.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران گفت: این رقابت ها یکی از مهمترین رخدادهای دوچرخه سواری ماده کوهستان در ایران است که به میزبانی شهرستان بروجن برگزار می گردد.

خسرو قمری در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان بروجن در تقویم فدراسیون دنیای دوچرخه سواری ثبت شده است و دارای امتیاز المپیک است.

وی توضیح داد: در این دوره از مسابقات 11 دوچرخه سوار از 7 تیم خارجی کشورهای مختلف دنیا به همراه 5 تیم داخلی به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گفته وی، در این مسابقات رکابزنان تیم ملی الف ایران به همراه یک 16 رکابزن جدول رده بندی ایران حضور دارند و با دوچرخه سواران خارجی رقابت می نمایند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مسابقات در سطح مطلوبی برگزار می گردد و پیش از مسابقات نیز با حضور نماینده فدراسیون دنیای دوچرخه سواری دوره بازآموزی برای داوران در شهرستان بروجن برگزار گردید.

شهرستان بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است و یکی از مناطق گردشگری این استان است.

دوچرخه سواری کوهستان یکی از ماده های رشته دوچرخه سواری است که در جاده های کوهستانی و زمین های ناهموار انجام می گردد و با رشته هایی همانند کراس کانتری، کراس کانتری ماراتن، دانهیل، فور کراس، پریدن از خاک، مسابقات تعقیبی برگزار می گردد.

2097

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 219

به "خبرنگاران فراز شکری در روز نخست مسابقات بین المللی بروجن قهرمان شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران فراز شکری در روز نخست مسابقات بین المللی بروجن قهرمان شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراز شکری در روز نخست مسابقات بین المللی بروجن قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید