خودرو های ناقص سایت مرکزی ایران خودرو صفر شد (طراحی سایت)

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، قائم مقام توسعه و فراوری ایران خودرو گفت: خودرو های ناقص در سایت تهران به صفر رسید و سایت تبریز به عنوان آخرین سایت، در حال تکمیل و تجاری سازی است.

خودرو های ناقص سایت مرکزی ایران خودرو صفر شد (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

آقای کیانوش پورمجیب گفت: خودروهای سایت ایران خودرو در تهران 27 مردادماه، در حالی به صفر رسیده که در سال گذشته در همین روز 32 هزار و 457 دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ های اصلی و جانبی این سایت فراوریی دپو شده بود، بعلاوه خودروهای ناقص سایت تبریز به صفر رسید و در حال حاضر سورن تنها محصول دارای کسری قطعه است که با انتها یافتن آن در سایت تبریز، نقطه انتهای بر خودرو ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو گذاشته خواهد شد.

به گفته او، در بهمن سال گذشته هزار و 500 دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ های ایران خودرو متوقف بود که در حال حاضر کاهش 89 درصدی داشته است. در همین بازه زمانی با افزایش 37 درصدی، اسناد 219 هزار و 713 دستگاه خودرو صادر شده و تحویل خودرو به مشتریان نیز افزایش 27 درصدی را تجربه نموده است.

قائم مقام توسعه و فراوری گروه صنعتی ایران خودرو این را هم گفت: ما سال جاری رشد 43 درصدی فراوری خودرو کامل از ابتدای سال در این شرکت را شاهد بودیم به طوری که از ابتدای سال تا روز 27 مردادماه، 229 هزار و 88 دستگاه خودرو کامل فراوری شده است که در مدت مشابه سال گذشته تعداد فراوری کامل 160 هزار و 206 دستگاه بوده است.

به گفته پورمجیب از ابتدای سال جاری تا 27 مردادماه 225 هزار و 832 دستگاه تحویل مشتریان شده است.

خبرنگاران مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2123

به "خودرو های ناقص سایت مرکزی ایران خودرو صفر شد (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو های ناقص سایت مرکزی ایران خودرو صفر شد (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید