گزارش خبرنگاران از نشست خبری اسنپ تریپ

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، نشست خبری اسنپ تریپ با حضور جمعی از مدیران، هتلداران و صاحبان مشاغل در حوزه گردشگری، دوشنبه شب، هفتم خردادماه سال 97، در هتل استقلال تهران برگزار گردید.

گزارش خبرنگاران از نشست خبری اسنپ تریپ

شب گذشته باحضور ، نماینده عمران مجلس، خانم پریسا گنجی، معاونت دانشجویی دانشگاه شریف و جمع کثیری از هتل داران و صاحبان مشاغل در حوزه گردشگری کنفرانس اسنپ تریپ در سالن دریای نور هتل استقلال تهران برگزار گردید.

این ضیافت با سخنرانی مدیر ارشد داخلی شرکت اسنپ تریپ، امیر علی مهاجر، در زمینه گردشگری آنلاین آغاز شد و به آنالیز مراحل رشد خانواده اسنپ و به ویژه فعالیت های اسنپ تریپ، اهداف و روینمودهای آن پراخته شد.

ایشان با ذکر اینکه گردشگری آنلاین در ایران بازاری کوچک بوده ولی ظرفیت بسیار بالایی را برای انجام فعالیت های گسترده دارد، آغاز به شرحات این امر مهم در این مجموعه پرداخت.

وی در ادامه گفت که ایران با توجه به ظرفیت گردشگری بالا در منطقه در مقایسه با کشور همسایه خود ترکیه که از ظرفیت پایین تری در حوزه گردشگری برخوردار است اما در مقابل رشد فزاینده ای را در این صنعت داشته به طوری که در ایران 12 میلیارد سهم فراوری ناخالص ملی است؛ در صورتی که این سهم با توجه به ظرفیت بسیار پایین تر گردشگری ترکیه، 29 میلیارد پتانسیل ذخیره فراوری ناخالص ملی بوده است.

وجود 56 میلیون کاربر اینترنتی و 82 میلیون جمعیت دلایل بسیار خوبی هستند که ایران را در رتبه ای بسیار بالاتر در این زمینه قرار دهند. به این ترتیب اسنپ با راه اندازی سامانه ای، شریک تجاری هتل ها در ایران می گردد؛ چرا که 30 درصد افزایش فروش هتل ها به وسیله تبلیغات آنلاین در اسنپ انجام شده است.

این موفقیت برای سال های بعد نیز طبیعتا افزایش خواهد داشت؛ چرا که تمرکز بیشتری در این مقوله به کار گرفته خواهد شد و مقدار خدمات بهتر می تواند مشتریان بیشتری را در این زمینه جذب کند.

این مساله با انجام فعالیت های زیر پیش می رود:

  • در زمان رکود با هتل های بیشتری ارتباط گرفته و مقدار خدمات دهی به مردم و گردشگران را افزایش می دهد.
  • در زمان تقاضای پایین تر، فروش لحظه آخری، رزرو هتل و بلیط هواپیما برای سال پیش رو، توسعه بیشتری خواهد داشت.
  • همکاری با سایر بخش های اسنپ همانند اسنپ فود و به وسیله ایجاد انگیزه با اسنپ فمیلی، ایجاد تقاضاهای نو برای خرید پکیج های هتل در برنامه کار اسنپ تریپ قرار می گیرد.
  • گرفتن هدیه های اسنپی تا 3 برابر رشد برای گرفتن هتل ها.
  • گزارش دهی مستمر به هتل ها
  • ارائه مقدار درخواست ها
  • ارائه مقدار فروش
  • مقایسه قیمت با هتل های هم رده
  • گزارش نظرات کابران

آغاز فعالیت ها به صورت ماهیانه با تعداد 200 هتل و ارائه دیتاهای لازم به آن ها جهت افزایش فروش در اسنپ تریپ صورت می گیرد.

اسنپ تریپ با هدف بیشترین فروش هتل در میان OTA کشور در کوشش است به راه اندازی سرویس پرواز و تمرکز بیشتر در پرواز ها و هتل های داخلی بپردازد.

از آنجایی که 75 درصد از مشتریان این انتظار را دارند که فرآیند آنلاین در این حوزه بیشتر اتفاق بی افتد، هدف اسنپ تریپ با همکاری هتل ها و مسئولین در این است که سفر را در ایران ارزان نموده و سفر را در ایران راحت تر و ازان تر کند.

پس از آن ژوبین علاقه بند، مدیر گروه اینترنتی اسنپ، شرحاتی اجمالی درباره خانواده اسنپ داشته و در این شرحات اشاره نمود:

اسنپ مجموعه ای از 6 شرکت مجزا در ایران است و 85 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است. این شرکت ها با نام های:

  • اسنپ سامانه درخواست خودرو
  • زود فود که تبدیل به اسنپ فود شد
  • فروشگاه اینترنتی بامیلو که یک شاپینگ سنتر مجازی است و تعداد 8 ملیون شرکت محصولاتشان را در این فروشگاه اینترنتی ارایه می دهند.
  • هینت، سامانه اخبار
  • اسنپ باکس
  • اسنپ تریپ

و در کل این مجموعه باهم، اسنپ سوپرآپ را تشکیل می دهند.

کوشش این مجموعه برای انجام هم افزایی سیستم ها با هم و با یاری سامانه هوشمند تحت تاثیر قراردادن و ایجاد رضایت مندی برای زندگی مردم ایران است.

پس از آن حسن زارعی، فعال در حوزه گردشگری، سخنانش را در زمینه گردشگری و تاثیرات مالی اخیر ایران در این حوزه ارائه کرد و شرح داد که چگونه شرکت های داخلی می توانند در هر دوره ای با توجه به شناخت نیازهای مردم در رفع کردن آن، فعالیت های مالی فزاینده ای را در داخل کشور داشته باشند و در رقابت با یکدیگر نیز حرکت نمایند.

منبع: کجارو
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2051

به "گزارش خبرنگاران از نشست خبری اسنپ تریپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگاران از نشست خبری اسنپ تریپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید