در بحران کرونا کمبود پزشک نداریم، دانشجویان پزشکی زودتر فارغ التحصیل می شوند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، قائم مقام مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی گفت: شاخص های کشور ما در زمینه نسبت پزشک به جمعیت شاخص مناسبی است و ما در کشور توانسته ایم از تخصص های مختلف استفاده کنیم.

در بحران کرونا کمبود پزشک نداریم، دانشجویان پزشکی زودتر فارغ التحصیل می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علی کبیر قائم مقام مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران،در پاسخ به این پرسش که آیا میزان پزشک در کشور با جمعیت همخوانی دارد و کمبود پزشک داریم یا خیر، عنوان نمود: شاخص های کشور ما در زمینه نسبت پزشک به جمعیت شاخص مناسبی است و ما در کشور توانسته ایم از تخصص های مختلف استفاده کنیم و باید بگیم در این بحران کمبود پزشک نداریم.

وی افزود: حتی بحث فارغ التحصیل کردن زودتر گروه علوم پزشکی برای رفع کردن احتیاج کشور در شرایط کرونا هم مورد بحث قرار گرفته است.

کبیر درخصوص جشنواره شهید مطهری نیز اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره شهید مطهری سال جاری 16 برگزیده دارد. هر ساله در هر حیطه یک تا سه برگزیده دارد که سال جاری تنها در یک حیطه رتبه سوم داریم و سایر حیطه ها برگزیدگان اول تا سوم دارند و در نهایت 16 فرآیند برگزیده شده اند. ضمن اینکه سال جاری افزایش 2 برابری در جشنواره ایده های نوآورانه دانشجویی نیز داشتیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1108

به "در بحران کرونا کمبود پزشک نداریم، دانشجویان پزشکی زودتر فارغ التحصیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بحران کرونا کمبود پزشک نداریم، دانشجویان پزشکی زودتر فارغ التحصیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید