رازهای خرید یک لانه پرنده عالی ????؛ همراه با معرفی 10 مدل از برترین ها

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، پرندگان خانگی مثل هر حیوان خانگی دیگر باید محلی مخصوص به خود داشته باشند که در آن احساس امنیت نمایند. حتی اگر پرنده شما در قفس زندگی می نماید باز هم احتیاج به یک لانه دارد که داخلش دنج باشد و دید زیادی از بیرون نداشته باشد. بعلاوه اگر حیاط یا بالکن دارید و علاقمند هستید که پرندگان در خانه شما لانه نمایند هم احتیاج به نصب لانه پرنده دارید. شاید فکر کنید که خرید لانه پرنده کاری راحت است و هر چیزی را می توانید به عنوان لانه در اختیار آن ها بگذارید. اما این فکر اشتباه است. در این مطلب از خبرنگاران مگ قرار است تمام رازهای خرید یک لانه عالی را به شما بگوییم و 10 مدل از برترین لانه های پرنده موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

رازهای خرید یک لانه پرنده عالی ????؛ همراه با معرفی 10 مدل از برترین ها

????برای رسیدن به جواب همه سوالات درباره پرند ه ها، روی عبارت زیر بزنید.????

رازهای خرید لانه پرنده

در زمان خرید لانه باید به نکات ساده اما مهمی دقت کنید تا بتوانید برترین گزینه را برای پرنده تان، بر اساس نوع و جثه اش، خریدارید کنید. در زیر فهرست کاملی از نکات مهم و رازهای خرید یک لانه مناسب را می بینید:

????اگر طوطی دارید باید حتما لانه ای از جنس چوب برای آن ها خریداری کنید چون طوطی ها عادت دارند قبل و بعد از جفتگیری خانه خود را بجوند و بخورند. جنس چوب لانه هم حتما باید مستحکم و درجه یک باشد که احتمال کنده شدن و خورده شدن به وسیله طوطی به صفر برسد.

????لانه باید تهویه مناسبی داشته باشد پس اگر لانه چوبی می خرید حتما دقت کنید که روکش نشده باشد. اگر هم لانه پلاستیکی می خرید این موضوع را کامل آنالیز کنید.

????حتما کف لانه را با پوشال بپوشانید چون هم فضای بهتری برای استراحت ایجاد می نماید و هم از شکستن تخم ها جلوگیری می نماید. پوشال وسیله ای کاملا ضروری و حیاتی است چون از سر خوردن و شکستگی سر یا لگن پرنده جلوگیری می نماید.

????لانه را متناسب با جثه پرنده انتخاب کنید.

????بهداشت داخل لانه را رعایت کنید و از لوازم درجه یک بهره ببرید تا احتمال آلودگی در آن ها وجود نداشته باشد.

????لانه، پوشال و تمام وسایلی که برای پرنده می خرید باید بدون هیچ بویی باشند.

10 لانه پرنده پرطرفدار و پرفروش در خبرنگاران

حالا که با نکات مهم برای خرید یک لانه پرنده عالی آشنا شدید بهتر است سری به پت شاپ خبرنگاران بزنیم و ببینیم خریداران معمولا از کدام لانه ها تهیه نموده اند و از کدام یک رضایت بیشتری دارند.

1. لانه پرنده دکو مارکت طرح کلبه مدل D011

اولین محصول در این فهرست فراوری کشور چین است. از چوب ساخته شده و 8 رنگ مختلف دارد. ابعاد آن 14x14x16 سانتیمتر است و روی چوبِ آن روکش نشده است؛ پس می تواند گفت تهویه مناسبی دارد. این لانه را می توانید از قسمت بالای سقف به قفس یا قسمت مورد نظر نصب کنید.

2. لانه پرنده مدل کلبه جنگل

جنس این لانه گرم و نرم از پارچه ضد حساسیت است. ابعادش 25x25x30 سانتیمتر است و کمتر از200 گرم وزن دارد. به راحتی به قفس وصل می گردد و در صورت احتیاج می توانید آن را بشویید. این محصول ایرانی در 3 رنگ متنوع فراوری شده است.

3. لانه پرنده مدل آشیانه فنچ شیروانی کد MZ184

اگر از پرنده های کوچک مثل فنچ نگهداری می کنید یا تصمیم دارید برای گنجشک ها در فضای بیرون از خانه لانه نصب کنید، این محصول کاملا برای شما مناسب است. ابعاددش 9x8x12 سانتیمتر است و فقط 10 گرم وزن دارد. این محصول ایرانی از پلاستیک درجه یک ساخته شده و در 9 رنگ مختلف قابل تهیه است.

4. لانه پرنده مدل عروس هلندی درب کشویی طرح چوبی

همانطور که از نام این محصول معین است، مخصوص عروس هلندی ساخته شده است. از چوب و در 7 رنگ ساخته شده و در قسمت ورودی خود یک میله چوبی دارد تا وارد شدن به لانه را راحت تر کند. یکی از دیوارهای لانه به صورت کشویی باز می گردد و می توانید به راحتی داخل لانه را تمیز کنید. این محصول ایرانی در 7 رنگ هماهنگ با رنگ های چوب طبیعی فراوری شده است.

5. لانه پرنده مدل 1930

این لانه از پلاستیک ساخته شده و ابعادش 30x299x20 سانتیمتر است. جلوی قسمت ورودی لانه دو نردبان واقع شده است که رفت و آمد به لانه را برای پرنده راحت تر می نماید. علاوه بر درِ ورودی، یک قسمت دیگر از دیوار خانه چیزی شبیه به پنجره دارد که تهویه داخل لانه را بهتر می نماید. برای تمیز کردن داخل لانه هم می توانید سقف آن را به راحتی باز کنید و به تمام فضای داخلی دسترسی داشته باشید.

6. قفس عروس هلندی مدل 1034

این قفس بزرگ هم مخصوص عروس هلندی ساخته شده است. از فلز آبکاری شده با رنگ کوره ای ساخته شده و با ضربه گیر محصور شده است تا احتمال آسیب تماشا آن از بین برود. ابعادش 46x46x90 سانتیمتر است و 4 کیلوگرم وزن دارد. 7 رنگ مختلف دارد و می توانید رنگ آن را بر اساس دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید.

7. لانه پرنده مدل آجری کد 20109

این لانه هم برای پرندگان کوچک، مثل فنچ و گنجشک، مناسب است و هم برای جوندگان کاربرد دارد. در 12 رنگ مختلف فراوری شده و فقط 160 گرم وزن دارد. ابعادش 20x10x9 سانتیمتر و فراوری ایران است.

8. لانه پرنده مدل B1

این لانه برای پرندگانی مثل مرغ عشق و فنچ مناسب است. ابعاد آن 22x222x22 سانتیمتر است و کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد. از پلاستیک سخت ساخته شده و قابل شست وشو است. شما می توانید برای شست وشو به راحتی قطعات آن را از یکدیگر جدا کنید و بعد از تمیز کردن، دوباره لانه را روی هم مونتاژ کنید. این لانه زیبا در 8 رنگ مختلف فراوری شده است.

9. لانه پرنده کد 151520

شاید بتوان گفت که این لانه برترین انتخاب برای پرنده است چون فضایی کاملا شبیه به لانه پرنده در محیط طبیعی دارد. از چوب ساخته شده و از قسمت بالایی به قفس آویزان می گردد. ظاهر و نوع ساختار این لانه به شکلی است که پرندگان خودشان در طبیعت با شاخه و برگ لانه می سازند. ابععادش 15x15x20 سانتیمتر است، 310 گرم وزن دارد و ساخت ایران است.

10. لانه پرنده دکو مارکت مدل D045

آخرین محصول این فهرست یک لانه چوبی مدل کلاسیک است که در 8 رنگ فراوری شده و برای پرندگان کوچک مناسب است. ابعاد آن 19x16x17 سانتیمتر است و 330 گرم وزن دارد. محصول کشور چین است و به راحتی در قفس نصب می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 تیر 1403 بروزرسانی: 23 تیر 1403 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2315

به "رازهای خرید یک لانه پرنده عالی ????؛ همراه با معرفی 10 مدل از برترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رازهای خرید یک لانه پرنده عالی ????؛ همراه با معرفی 10 مدل از برترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید