روایت رسانه عربی از انتخاب عمان از سوی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، یک رسانه عرب زبان به آنالیز انتخاب عمان از سوی تیم های ایرانی برای میزبانی از تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

روایت رسانه عربی از انتخاب عمان از سوی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، سایت عرب زبان کوره نوشته است: باشگاه های استقلال تهران، پرسپولیس تهران، استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان شهر مسقط پایتخت عمان را برای روبرو با حریفان عربستانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب نموده اند. باشگاه های ایرانی که پیش از این قصد داشتند تا با توجه به حمایت عمانی ها در زمان برگزاری بازی ها از تیم های عربستانی محل میزبانی خود را تغییر دهند اما در نهایت دوباره به انتخاب مسقط بسنده کردند.

این رسانه عربی در ادامه تحلیل خود آورده است: باشگا ه های ایرانی از رویارویی با تیم های عربستانی در عمان و افزایش قیمت بلیت ها تا 50 ریال سعودی سود می برند. بسیاری از طرفداران عمانی از تیم های عربستانی همانند دیدارهای فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا حمایت می نمایند و مسئولان این باشگاه ها نیز از این بابت محبوبیت خود در میان آنها شاد هستند.

کوره سپس با اشاره به افزایش قیمت بلیت ها نوشته است: به نظر نمی رسد که این اتفاق محدودیتی در حمایت تماشاگران عمانی در استادیوم ایجاد کند و باشگاه های عربستان همانند فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تامین و خرید بلیت ها را برای طرفدارانشان تضمین می نمایند.

در انتها این خبر ضمن اعلام زمان دیدارهای تیم های عربستانی با چهار تیم ایرانی در عمان به حضور 8 هزار تماشاگر در استادیوم سلطان قابوس مسقط جهت حمایت از تیم الهلال برابر تراکتورسازی تبریز در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا اشاره شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 451

به "روایت رسانه عربی از انتخاب عمان از سوی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت رسانه عربی از انتخاب عمان از سوی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید