سه بعلاوه یک چهره ویژه استقلال در جدال حساس برابر تراکتور

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، استقلال بعد از تساوی نفسگیر در دربی پایتخت، روز دوشنبه یک ملاقات سخت دیگر را این بار مقابل تراکتور در تبریز برگزار خواهد نمود. این تقابل برای یاران محمود فکری از اهمیت بالایی برخوردار است و آن ها می توانند با کسب سه امتیاز، به صدر برگردند البته حریف شان تیمی نیست که به راحتی چنین اجاز های بدهد. استقلال در بازی روز دوشنبه چهار بازیکن را در ترکیب خود خواهد داشت، پیش از آبی پوش شدن، در مقاطعی متفاوت پیراهن تراکتور را به تن نموده اند:

سه بعلاوه یک چهره ویژه استقلال در جدال حساس برابر تراکتور

سید احمد موسوی؛ به سرعت برق و باد!

احمد موسوی بعد از درخشش در ماشین سازی، توجه باشگاه تراکتور را به خود جلب نموده و در نیم فصل دوم لیگ هجدهم به تیم اول فوتبال آذربایجان پیوست. موسوی در نیم فصل دوم لیگ هجدهم و نیم فصل اول لیگ نوزدهم با پیراهن تراکتور به میدان رفت. او سپس با یک پیشنهاد قابل توجه از گل گهر روبرو شده و به این تیم پیوست؛ درخشش چند ماهه در گل گهر، موسوی را در راستا پیوستن به استقلال تهران قرار داد. موسوی که با پیراهن گل گهر تجربه رویارویی با تراکتور را داشته، این بار با پیراهن استقلال باید مقابل تیمی بازی کند که فصل گذشته با پیراهن آن تیم، مقابل استقلال بازی نموده بود.

ارسلان مطهری؛ به یاد روز های سخت

یک سال پیش از این تراکتور خصوصی گردد، ارسلان مطهری با باشگاه قرارداد امضا کرد. ارسلان در نیم فصل دوم لیگ هفدهم برای برطرف مشکل گلزنی تراکتور به این تیم پیوست. در آن فصل تراکتور روز های بسیار سختی را پشت سر می گذاشت و به تازگی از محرومیت نقل و انتقالاتی خارج شده بود. مطهری در آن فصل پیروز به گلزنی برای تراکتور نشد و در خاتمه فصل از این تیم جدا شد. ارسلان بعد از جدایی از تراکتور مدتی در عمان بود و سپس به ذوب آهن پیوست و با درخشش در این تیم راهی استقلال شد. ارسلان در آخرین تقابل استقلال و تراکتور که به فینال جام حذفی مربوط می گردد، پیروز به باز کردن دروازه تیم اسبقش شده بود.

محمد نادری؛ پله پله تا استقلال

محمد نادری با تراکتور به سطح اول فوتبال ایران معرفی گردید. او بعد از اینکه به صورت قرضی مدتی به نساجی منتقل شد، یک فصل پیروز در تراکتور داشت و سپس لژیونر شد. نادری خیلی زود به ایران بازگشت و پیراهن پرسپولیس را به تن کرد. او طی تصمیمی جنجالی، بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس به استقلال پیوست و در حالی که طی فصول گذشته با پیراهن پرسپولیس مقابل تراکتور صف آرایی نموده بود این بار با پیراهن دیگر تیم پایتخت مقابل اولین تیم لیگ رجحان اش حضور خواهد یافت.

رشید مظاهری؛ میهمان ویژه!

از میان استقلالی هایی که سابقه حضور در تراکتور را دارند، رشید مظاهری میهمان ویژه تری است. با توجه به اتفاقاتی که در راستا پیوستن رشید از تراکتور به استقلال رخ داد، تراکتوری ها به شدت از دروازه بان سابق شان دلخور هستند. این اولین رویارویی مظاهری با تراکتور بعد از آن اتفاقات است. رشید که سال گذشته درخشش قابل توجهی در تراکتور داشت، پس از حضور در استقلال خیلی زود توانست صندلی ثابتی برای خود دست و پا نموده و به دروازه بان اول تیمش تبدیل گردد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1434

به "سه بعلاوه یک چهره ویژه استقلال در جدال حساس برابر تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه بعلاوه یک چهره ویژه استقلال در جدال حساس برابر تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید