نفت سوزی قرمز و آبی قبل از شهرآورد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، پرسپولیس و استقلال از سد دو تیم نفتی گذشتند تا به شهرآورد پا بگذارند. گذر از این آتش برای قرمزها محرومیت شجاع خلیل زاده و برای آبی ها مصدومیت شیخ دیاباته را در پی داشت گرچه گفته می شود پنج شنبه بازی می کند.

نفت سوزی قرمز و آبی قبل از شهرآورد

خبرنگاران؛ احسان محمدی- پرسپولیس و استقلال از سد دو تیم نفتی گذشتند تا به شهرآورد پا بگذارند. گذر از این آتش برای قرمزها محرومیت شجاع خلیل زاده و برای آبی ها مصدومیت شیخ دیاباته را در پی داشت. هر چند گفته می شود او پنج شنبه قادر به همراهی تیمش است.

پرسپولیس در آبادان تیمی را شکست داد که در این فصل در خانه طعم تلخ شکست را نچشیده بود. شاگردان دراگان که او هم به جرگه خارجی های ناراضی پیوسته، طراوت گذشته را نداشتند که بخشی از آن را به پای همین نارضایتی و قهر و آشتی های سرمربی گذاشتند اما پرسپولیس یحیی به خوبی توانست خودش را تحمیل کند و احمد نوراللهی هابک محجوب این تیم در روز تولدش یک کادوی تولد سه امتیازی به خودش و هواداران داد. او از روی ضربه کاشته به زیبایی دروازه آبادانی ها را باز کرد تا فرصت سوزی های مکرر علی علیپور خیلی به چشم نیاید.

رفتار غیرمسئولانه شجاع خلیل زاده هم با یک کارت زرد تنبیه شد تا او یکی از مهمترین بازی های فصل را از دست بدهد. عبرت می گیرد؟ پنگوئن ها ممکن است پرواز کنند اما شجاع خلیل زاده امکان ندارد دست از اعتراض و بازی پرخاشگرانه بردارد! یک پیروزی سه امتیازی خارج از خانه، کلین شیت، تثبیت صدرنشینی، حفظ فاصله پنج امتیازی با تیم دوم و ارائه یک بازی با موقعیت سازی پیروز روی ضدحمله ها دستاورد گل محمدی از جنوب بود. او با آرامش به شهرآوردی می رود که می تواند برایش محبوبیت اضافی بخرد یا به پای اسب خیزبرداشته برای قهرمانی اش گلوله شلیک کند!

مهدی تارتار در نشست مطبوعاتی پس از بازی با استقلال تهران دل چرکین از پرخاش هایی در سکوها بود اما می تواند سرش را به واسطه بازی جسورانه شاگردانش بالا بگیرد. نفت مسجدسلیمان با مجموعه ای از بازیکنان کمتر شناخته شده در ورزشگاه آزادی، استقلال را آزار داد، به آنها گل زد و پیش افتاد و در ادامه مقهور فرصت طلبی دو مهاجم باهوش و خلاق استقلال یعنی ارسلان مطهری و مهدی قائدی شد که قادرند مثل الماس هر صخره سختی را بشکافند.

آنها در غیاب دیاباته که مصدوم شد به موقع توانستند روی کارهای تاکتیکی، فرهاد مجیدی را روی نوار پیروزی در لیگ ایران و آسیا نگهدارند و حالا آبی ها هم با اعتماد به نفس تمام به شهرآوردی پا بگذارند که برای آنها از حساسیت بالایی برخوردار است. پیروزی در این دیدار آنها را به کورس واقعی قهرمانی برمی گرداند و البته می تواند به کُری خوانی قرمزها سرانجام بدهد.

دو سرمربی جوان قرمز و آبی حالا این بخت را دارند تا با مجموعه ای از بازیکنان آماده یکی از شهرآوردهای زیبا را به نمایش بگذارند، سال هاست که فرصت دیدن هم زمان دو سرمربی ایرانی روی نیمکت دو تیم را نداشته ایم و این بهترین مجال است تا آنها بتوانند نشان دهند آیا شایسته اعتماد و تحسین هواداران هستند یا نه!

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 754

به "نفت سوزی قرمز و آبی قبل از شهرآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت سوزی قرمز و آبی قبل از شهرآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید