زایتسف: پیشنهاد فدراسیون والیبال روسیه را رد می کنم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ستاره روسی الاصل تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: اگر الان تماسی از جانب فدراسیون والیبال روسیه با من گرفته گردد، آن را رد می کنم.

زایتسف: پیشنهاد فدراسیون والیبال روسیه را رد می کنم

به گزارش خبرنگاران، پرسیدن از احتمال بازی کردن ایوان زایتسف برای تیم ملی والیبال روسیه به یک سوال تکراری تبدیل شده است. با این حال یکی از سایت های خبری روسیه از این بازیکن روسی الاصل که در ایتالیا رشد نموده و برای تیم ملی این کشور بازی نموده، باز هم این سوال نخ نما را پرسیده است.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایتالیا که پدرش با تیم ملی روسیه به مدال طلای المپیک رسیده است، در این مورد گفت: من علاوه بر گذرنامه ایتالیایی، گذرنامه روسی هم دارم. از نظر قوانین، می توانم ملیت ورزشی خودم را عوض کنم اما در واقعیت این کار غیر ممکن است. من برای تیم ملی ایتالیا بازی نموده ام، در این کشور بزرگ شده ام و هرگز به گزینه دیگری فکر ننموده ام.

زایتسف ادامه داد: وقتی 14 ساله بودم از من خواسته شد تا برای روسیه بازی کنم اما مدرسه و تمام دوستان من ایتالیایی بودند و تصمیم گرفتم در این کشور بمانم. من مشخصاً ایتالیایی هستم و اگر الان هم تماسی از جانب فدراسیون والیبال روسیه با من گرفته گردد، آن را رد می کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 654

به "زایتسف: پیشنهاد فدراسیون والیبال روسیه را رد می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زایتسف: پیشنهاد فدراسیون والیبال روسیه را رد می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید