سامسونگ مشغول ساخت 2 گوشی تاشو جدید است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، بر اساس گزارش تازه ای از بلومبرگ، سامسونگ مشغول ساخت دو گوشی تاشو جدید با طراحی های متنوع است. باید خاطرنشان کنیم که نمایشگر انعطاف پذیر گلکسی فولد در بخش داخلی آن واقع شده است و برای بهره گیری از آن، باید مانند کتاب باز گردد اما طبق این گزارش، یکی از این گوشی های تاشو جدید مانند هواوی میت ایکس، از نمایشگر انعطاف پذیر بیرونی بهره می برد و گوشی تاشو دیگر هم مبتنی بر طراحی عمودی به همراه یک نمایشگر کوچک در بخش بیرونی است.

سامسونگ مشغول ساخت 2 گوشی تاشو جدید است

گوشی مبتنی بر مکانیزم عمودی شباهت زیادی به طراحی گوشی تاشو موتورولا RAZR دارد و بلومبرگ اعلام نموده که این گوشی سامسونگ در اواخر 2019 یا اوایل 2020 روانه بازار می گردد. کمی بعد از آن هم باید انتظار عرضه گوشی مشابه هواوی میت ایکس را داشته باشیم.

گلکسی فولد قرار است در ماه آوریل روانه بازار گردد اما ظاهرا سامسونگ همچنان مشغول بهینه سازی آن برای افزایش دوام آن است. در همین زمینه، باید بگوییم که مدل های به نمایش در آمده در نمایشگاه MWC دارای مشکل ناهموار بودن نمایشگر بوده اند که این موضوع در کنار میزان دوام آن، نگرانی های زیادی به وجود آورده است. حتی یک منبع مطلع طی مصاحبه با بلومبرگ اعلام نموده که سامسونگ شاید تعویض رایگان نمایشگر گلکسی فولد را به عنوان خدمات پس از فروش به خریداران این گجت پیشنهاد دهد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 162

به "سامسونگ مشغول ساخت 2 گوشی تاشو جدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ مشغول ساخت 2 گوشی تاشو جدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید