سرمایه گذاران ایتالیایی به مازندران سفر می نمایند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران: مدیرکل هماهنگی امور مالی و بین الملل استانداری مازندران از سفر هیئتی چند نفره از سرمایه گذاران کشور ایتالیا به مازندران اطلاع داد.

سرمایه گذاران ایتالیایی به مازندران سفر می نمایند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

محمود احمدی دونچالی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ساری، اظهار کرد: مازندران در هفته جاری در حوزه مناسبات خارجی شاهد حضور گروه های تجاری کشورهای منطقه بوده است.

وی اضافه نمود: از روز سه شنبه تا پنج شنبه این هفته، تعدادی از تجار کشور عمان به سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی این کشور از مناطق گردشگری، صنعتی و کشاورزی و دامداری استان بازدید کردند.

مدیرکل مالی و بین الملل استانداری مازندران با اشاره به اینکه شرایط استان برای توسعه مناسبات مالی بین کشورهای منطقه و سایر دولت ها مهیا شده است، توضیح داد: در آینده ای نزدیک شاهد حضور هیئت های تجاری، مالی، دولتی از سایر کشورهای منطقه، آسیایی و اروپایی هستیم.

احمدی با بیان اینکه نیمه دوم سال 93 هیئت های مختلف مالی از کشورهای روسیه، داغستان و سایر کشورهای آفریقایی و آسیایی به مازندران سفر خواهند داشت، اضافه نمود: هیئت های تجاری و دولتی نیز طی ماه های آینده از مازندران به کشورهای منطقه و آسیایی نیز سفر خواهند کرد.

وی از برگزاری نشست جمعی از سرمایه گذاران کشور ایتالیا روز پنج شنبه در مازندران اطلاع داد و گفت: این هیئت حوالی ظهر امروز با حضور در شرکت خدمات سرمایه گذاری خارجی استان با معاون برنامه ریزی استاندار و مسئولان استانی دیدار و مذاکره خواهند کرد.

مدیرکل مالی استانداری مازندران گفت: این گروه تجاری اروپایی که در زمینه تجارت پتروشیمی، نفت و گاز و تاسیسات فنی مهندسی همکاری دارند، قرار است از مناطق مختلف استان در حوزه های مرتبط بازدید و آشنا شوند.

وی اضافه نمود: عصر پنج شنبه قرار است هیئت تجاری کشور عمان به انعقاد تفاهم نامه هایی در حوزه های گردشگری، صنعت، دام و طیور، کشاورزی و سایر بخش های مرتبط با طرف های ایرانی در هتل نارنجستان نور با معاون برنامه ریزی استانداری مازندران و مدیران کل مرتبط مشغول شوند.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 429

به "سرمایه گذاران ایتالیایی به مازندران سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاران ایتالیایی به مازندران سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید