سفر مرد مورد اعتماد ترامپ به شبه جزیره کره

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، معاون وزیر خارجه آمریکا برای مصاحبه درباره موضوع هسته ای کره شمالی به شرق آسیا سفر خواهد نمود.

سفر مرد مورد اعتماد ترامپ به شبه جزیره کره

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یونهاپ، استیفن بیگن، معاون وزیر خارجه آمریکا که به عنوان یکی از افراد کلیدی در موضوع مذاکره امریکا با کره شمالی به شمار می رود میخواهد فردا (سه شنبه) در سفری سه روزه وارد کره جنوبی گردد.

بیگن در جریان این سفر مذاکراتی با نماینده هسته ای کره جنوبی، لی دون هون انجام خواهد داد و همچنین با وزیر خارجه کره جنوبی و معاون اول او دیدار خواهد نمود.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام نموده که بیگن از روز سه شنبه تا آدینه به سئول و توکیو سفر خواهد نمود تا بر ادامه همکاری نزدیک امریکا با متحدانش در حوزه همکاریهای دوجانبه و موضوعات جهانی، و همچنین خلع سلاح قابل راستی آزمایی و نهایی کره شمالی تبادل نظر کند.

دیپلمات ارشد کره شمالی امروز (شنبه) با متهم کردن واشنگتن به سوء استفاده از مذاکرات بین دو کشور به عنوان ابزاری برای کنترل بحران سیاسی آمریکا، خاطرنشان کرد که کره شمالی نیازی به دیدار با آمریکا برای انجام مذاکرات ندارد

چو سون هوی، معاون وزیر خارجه کره شمالی این اظهارات را درحالی بیان کرد که موضوع دیدار دوباره بین رئیس کره شمالی و رئیس جمهوری آمریکا که توسط رئیس جمهوری کره شمالی مطرح شده بار دیگر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است .

جان بولتون، مشاور سابق امنیتی ترامپ نیز به تازگی اعلام نموده درصورت یاری این دیدار به مقاصد انتخاباتی ترامپ، وی حاضر به دیدار دوباره با کیم جونگ اون خواهد شد. به گفته بولتون این دیدار احتمالاً در ماه اکتبر و دقیقاً پیش از انتخابات انجام خواهد شد .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1103

به "سفر مرد مورد اعتماد ترامپ به شبه جزیره کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مرد مورد اعتماد ترامپ به شبه جزیره کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید