سهل انگاری و کم کاری در حمایت از کارآفرینان پذیرفتنی نیست

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، منوچهر حبیبی در جلسه کارگروه اشتغال که روز دوشنبه در استانداری برگزار گردید اظهارداشت: با دادن اختیارات بیشتر در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مسئولان استانی شرایط بهتری برای تصمیم گیری ایجاد گردیده است که باید از آن استفاده کنیم.

سهل انگاری و کم کاری در حمایت از کارآفرینان پذیرفتنی نیست

وی اضافه نمود: با داشتن اختیارات بیشتر دیگر هیچگونه سهل انگاری و کم کاری از سوی مسئولان قابل قبول نیست و باید کوشش ما بیشتر گردد تا کارها با سرعت بهتری انجام گردد.

معاون اقتصادی استانداری قزوین توضیح داد: با یاری بانکها و دستگاههای اجرایی ذیربط باید نحوه پرداخت تسهیلات با روشهای روان تری در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

حبیبی یادآورشد: با توجه به شرایط حساس کشور باید عزم همه مسئولان حمایت جدی از کارآفرینان باشد تا هیچ متقاضی کارآفرینی احساس نکند بانک مانع فعالیت انهاست.

وی اظهارداشت: امروز هر کسی که برای اشتغال و فراوری و کارآفرینی در کشور کوشش می نماید باید با جدیت حمایت گردد و به عنوان برطرف تکلیف تلقی نگردد.

حبیبی گفت: اگر بانکها در کنار دستگاههای اجرایی قرار گیرند و عزم آنها حمایت واقعی از فراوریکننده و کارآفرینان باشد می توانیم با کم کردن مسائل اقتصادی به رونق اشتغال هم یاری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 52

به "سهل انگاری و کم کاری در حمایت از کارآفرینان پذیرفتنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهل انگاری و کم کاری در حمایت از کارآفرینان پذیرفتنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید