سیستم آموزش مجازی LMS در دانشگاه تبریز راه اندازی شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: با توجه به تعطیلی دانشگاه ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با کوشش های فراوان سیستم آموزش مجازی (LMS) دانشگاه تبریز راه اندازی شد.

سیستم آموزش مجازی LMS در دانشگاه تبریز راه اندازی شد

باب الله حیاتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به بعضی اقدامات و تمهیدات دانشگاه در زمینه آموزش مجازی گفت: با توجه به تعطیلی دانشگاه ها جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به بخشنامه ها و تأکیدات مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و ریاست دانشگاه با کوشش های فراوان انجام شده سیستم آموزش مجازی (LMS) دانشگاه تبریز راه اندازی شد.

حیاتی مطرح نمود: در این سیستم امکان برگزاری 30 کلاس مجازی همزمان با ظرفیت 1000 نفر مهیا شده است ودر این رابطه، هدایت های لازم به صورت کامل و تصویری در مورد کار با سیستم LMS نیز برای اساتید و دانشجویان گرامی در سایت گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه به آدرس https://vu.tabrizu.ac.ir قرار داده شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریزتصریح کرد: اساتید و دانشجویان پس از مطالعه فایل های راهنما چنانچه مسئله ای در کار با سیستم داشته باشند میتوانند با کارشناسان IT دانشکده مربوطه تماس گرفته و یا مسائل خود را با ایمیل [email protected] مطرح نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 932

به "سیستم آموزش مجازی LMS در دانشگاه تبریز راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم آموزش مجازی LMS در دانشگاه تبریز راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید