شناسایی علائم ابتدایی ابتلا به کرونا در کادر پزشکی چند کلینیک درمانی شهرداری

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدیر عامل شرکت شهر سالم از شناسایی علائم ابتدایی ابتلا به کروناویروس در کادر پزشکی چند کلینیک درمانی شهرداری اطلاع داد.

شناسایی علائم ابتدایی ابتلا به کرونا در کادر پزشکی چند کلینیک درمانی شهرداری

به گزارش خبرنگاران، دکتر چوبینه ظهر امروز در نشست خبری که در فضای مجازی برگزار گردید با بیان اینکه شهرداری تهران جزو اولین سازمان هایی بود که در کنار وزارت بهداشت اعلام آمادگی کرد، گفت: قبل از اعلام رسمی ورود کرونا به ایران پروتکل های پیشگیری که از سوی وزارت بهداشت به سازمان های مختلف ابلاغ شده بود در قالب بخشنامه به تمامی سازمان های زیر مجموعه شهرداری ابلاغ شد و لوازم مورد احتیاج درمانگاهها را نیز دپو کردیم.

وی با بیان اینکه پس از اعلام دستور مسئول دفتر شهردار تهران، این تجهیزات دپو شده و در اختیار اداره کل پشتیبانی شهرداری برای خدمت رسانی بهتر قراردادیم، توضیح داد: 80 هزار جفت دستکش، 300 عدد محلول ضد عفونی نماینده سطوح و غیره از محل دپو در اختیار واحدهای زیر مجموعه شهرداری تهران نهاده شد.

مدیر عامل شرکت شهر سالم با بیان این که تمام ساختمان های شهرداری تهران به تب سنج مجهز شده اند، گفت: همکاران بنده از همان روزهای ابتدایی آموزش هایی را برای کارکنان اتوبوسرانی، مترو غیره انجام دادند تا آنها در مورد گند زدایی و ضد عفونی کردن این اماکن اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مورد توجه بحث درمان پرسنل شهرداری در 18 مرکز درمانی وابسته به شهرداری تهران بود، ادامه داد: همکاران ما از همان روزهای اول در صف خدمت رسانی بودند و 4 درمانگاه نیز از امشب با تامین نیروی خدماتی، شبانه روزی خواهد شد.

چوبینه با بیان اینکه افراد در صورت ملاحظه علائم ابتدایی احتیاج به حضور به درمانگاه ندارند گفت: بر اساس آمارها 42.5 درصد مردم چین با حضور در مراکز درمانی در معرض عفونت کرونا نهاده شدند. به همین دلیل اگر پرسنل شهرداری و بخصوص بازنشستگان احتیاج به اقدامات درمانی داشته باشند در خانه نیز می توانیم به آنها اقدامات درمانی ارائه کنیم.

وی در مورد شرایط پایش سلامت کارکنان شهرداری نیز گفت: ابلاغ دورکاری و فعالیت به صورت شیفتی می تواند در کاهش شیوع بیماری یاری کند و متاسفانه باید اعلام کنم که چند نفر از همکارانمان در کلینیک دارای علائم ابتدایی کرونا بودند.

وی با بیان این که اگر مردم علائم ابتدایی داشته باشند و آزمایشات پایه ای آنها مثبت باشد از کیت تشخیصی استفاده می کنیم گفت: اگر لازم باشد از کیت های پیشگیری استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 848

به "شناسایی علائم ابتدایی ابتلا به کرونا در کادر پزشکی چند کلینیک درمانی شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی علائم ابتدایی ابتلا به کرونا در کادر پزشکی چند کلینیک درمانی شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید