شیائو: باید برای یک جنگ بزرگ آماده شویم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، نباید دیگر اشتباهات بازی با تایلند تکرار گردد چون اگر این گونه نگردد به خاطر این کاستی ها باید تاوان سنگینی مقابل ایران بپردازیم.

شیائو: باید برای یک جنگ بزرگ آماده شویم

اشتباهات بازی با تایلند نباید تکرار گردد

شیائو مهاجم 33 ساله گوانگ ژو که گل تساوی تیمش مقابل تایلند را به ثمر رساند گفت: در نیمه اول بازی اشتباهات زیادی داشتیم و باید برای نیمه دوم ذهنیت خود را تغییر می دادیم تا بتوانیم گل بزنیم و بازی را به سود خودمان تمام کنیم.همه دیدند نمایش چین در نیمه دوم کاملا متفاوت از نیمه اول بود تا با شایستگی صعودمان را جشن بگیریم.

این مهاجم کهنه کار که برای چهارمین دوره متوالی طعم بازی در جام ملت ها را می چشید، ادامه داد: مهم تر از هر رکوردی موفقیت تیم است.در لحظه ورود به زمین تنها به این فکر می کردم که مانع شکست چین شوم و با اولین فرصت که نصیبم شد این ماموریت را به خاتمه رساندم. به آمارها توجهی ندارم و تنها دنبال هدفی هستم که تمام تیم برای آن کوشش می نمایند.

شیائو در خاتمه پیرامون بازی با ایران گفت: قبل از بازی با تایلند همه بازیکنان چین ایمان داشتند که در این مرحله با ایران روبرو می شوند به همین خاطر باید حسابی خودمان را برای یک جنگ بزرگ آماده کنیم و دیگر اشتباهات بازی با تایلند تکرار نگردد چون اگر این گونه نگردد به خاطر این کاستی ها باید تاوان سنگینی مقابل ایران بپردازیم.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 136

به "شیائو: باید برای یک جنگ بزرگ آماده شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائو: باید برای یک جنگ بزرگ آماده شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید