تور ارزان روسیه: صحبت های آنتونوف درباره اولین جوانه های بهبود روابط روسیه با آمریکا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سفیر مسکو در واشنگتن در کنفرانسی به تشریح روابط روسیه و آمریکا پرداخت.

تور ارزان روسیه: صحبت های آنتونوف درباره اولین جوانه های بهبود روابط روسیه با آمریکا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، سفارت روسیه در آمریکا روز سه شنبه اعلام نمود که آنتولی آنتونوف، سفیر مسکو در واشنگتن در کنفرانسی گفته است: گفت وگوهای بادوامی به وسیله شورای امنیت و وزرات خارجه برقرار می گردد. تبادل نظرهای تخصصی درباره تغییرات اقلیمی، توسعه و حفاظت از شمالگان انجام می گیرد. ارتباطات تجاری ادامه دارد و دادوستدهای دوجانبه رو به افزایش است. این اولین جوانه ها در راستا بهبود روابط با آمریکا است. برای تثبیت فنداسیون جهت حصول پیشرفت های بیشتر کارهای بیشتری مورد احتیاج است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما گفت وگوهای حرفه ای درخصوص ثبات راهبردی و امنیت سایبری را ادامه داده ایم. ممانعت از مسابقه تسلیحاتی و خویشتن داری در رقابت سایبری برای عادی سازی روابط دوجانبه و جلوگیری از تشدید تنش ها و ایجاد بحران به شدت مهم است.

سفیر روسیه با اشاره به اینکه دو کشور در نقطه ای حیاتی از روابط دوجانبه شان قرار دارند، گفت: من معتقدم که هر دو کشور باید در پی توسعه هدفی واحد باشند. شرایط بین المللی حال حاضر احتیاجمند اتخاذ تصمیماتی است تا تعاملی درخصوص از بین بردن تهدیداتی که منجر به ضررهای جانی و مالی بسیاری می شوند، انجام بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1897

به "تور ارزان روسیه: صحبت های آنتونوف درباره اولین جوانه های بهبود روابط روسیه با آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: صحبت های آنتونوف درباره اولین جوانه های بهبود روابط روسیه با آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید