ظرفیت موسسات تحصیلی و آموزشی حوزه گردشگری افزایش پیدا کند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، محمود وفایی در حاشیه بازدید از موسسه کریمان کویر در مصاحبه با مهر گفت: جامعه امروز نیازمند تحول است که این تحول در سایه خلاقیت، نوآوری و همدلی اتفاق خواهد افتاد.

ظرفیت موسسات تحصیلی و آموزشی حوزه گردشگری افزایش پیدا کند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا برای عید نوروز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی سرمایه گذاری در حوزه آموزش را ضروری دانست و گفت: تمامی فعالان گردشگری باید آموزشهای لازم را در این زمینه ببینند و استمرار در امر آموزش را در الویت کار قرار دهند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان داشت: معتقدم که سرمایه گذاری در امر آموزش می تواند کارایی فرد را بالا برده و رقابت پذیری را افزایش دهد.

وفایی به افزایش ظرفیت موسسات تحصیلی و آموزشی در عرصه گردشگری اشاره نمود و گفت: ایجاد انگیزه در بخش خصوصی برای ایجاد دانشکده و موسسات حرفه ای آموزش گردشگری در زمینه های هتل داری، تور گردانی می تواند راهی برای تقویت علمی این صنعت باشد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه برخی موسسات خصوصی به اهمیت مالی - اجتماعی صنعت گردشگری واقف شده اند، گفت: دولت و بخش خصوصی تشخیص داده اند که نیروی کار حرفه ای و خوب آموزش دیده، موجب تامین خدمات با کیفیت و بهبود ارائه خدمات می گردد.

وفایی ادامه داد: امروز دست اندرکاران این صنعت به اهمیت آموزش و توسعه منابع انسانی شاغل در مراکز خود واقف هستند و در این زمینه نیز با جدیت مشغول به انجام اقداماتی هستند.

وی توضیح داد: بسیاری از این موسسات گردشگری در صدد افزایش مهارت های کارکنان خود و همچنین ایجاد رضایت شغلی که بر نوع خدمات ارائه شده توسط آنان به شدت اثر می گذارد، هستند.

موسسه کریمان کویر بیش از 13 سال به تدریس دوره های کوتاه مدت آموزشی در حوزه گردشگری مانند راهنمای ایرانگردی، راهنمای تور و مدیریت فنی و... می پردازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 683

به "ظرفیت موسسات تحصیلی و آموزشی حوزه گردشگری افزایش پیدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت موسسات تحصیلی و آموزشی حوزه گردشگری افزایش پیدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید