تور دبی: عربی ترین شاسی بلند ب ام و روانه امارات می گردد!

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، ب ام و نیز با معرفی یک دستگاه شاسی بلند X7 اختصاصی برای این رویداد، وارد میدان شده است. این محصول با نام کامل اکس هفت نسخه 50 سالگی امارات شناسایی می گردد.

تور دبی: عربی ترین شاسی بلند ب ام و روانه امارات می گردد!

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

این خودرو به سفارش ابوظبی موتورز که واردکننده اصلی محصولات ب ام و، مینی و آلپینا در ابوظبی است، فراوری می گردد. کمپانی مذکور بعلاوه یکی از ارائه دهندگان خدمات مربوط به برند رولز-رویس در منطقه خاورمیانه محسوب می گردد.

برای ب ام و نسخه 50 سالگی امارات از کد رنگ سفید متالیک یخچالی استفاده شده است. در قسمت هایی از بدنه و داخل کابین نیز لوگوی مراسم 50 سالگی امارات به زبان عربی قابل مشاهده است. رینگ های آلومینیومی 22 اینچی با رنگ مشکی مات، زیبایی های این پروژه را تکمیل نموده اند.

برای تم رنگ داخل کابین، پوشش چرم با کدهای رنگ اختصاصی سفید و آبی تیره ب ام و قابل سفارش است. بعلاوه از سیستم خوش بو کننده هوا با تم عطر عربی برای ایجاد فضایی خاص داخل کابین استفاده شده است.

در بخش پیشرانه می توان تریم ام50آی یا اکس درایو40آی را سفارش داد. که نمونه اول 4.4 لیتری توربو 8 سیلندر و در نمونه دیگر با تپنده B58 که شش سیلندر است، ارائه می گردد.

تنها 50 دستگاه از این خودرو فراوری خواهد شد و قیمت هنوز معین نشده است.

منبع: عصر ایران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1947

به "تور دبی: عربی ترین شاسی بلند ب ام و روانه امارات می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: عربی ترین شاسی بلند ب ام و روانه امارات می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید