فرهادیان: خودمان خواستیم از نفرات تست بگیریم، فدراسیون تکواندو به دنبال ریشه کنی دوپینگ است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: فدراسیون تکواندو با جدیت به دنبال ریشه کنی دوپینگ در این رشته است و در جریان برگزاری رقابت های باشگاه های آسیا خودمان خواستیم که از نفرات تست گرفته گردد.

فرهادیان: خودمان خواستیم از نفرات تست بگیریم، فدراسیون تکواندو به دنبال ریشه کنی دوپینگ است

آرش فرهادیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ضمن اشاره به جدیت فدراسیون تکواندو برای ریشه کن کردن دوپینگ از این رشته گفت: در جریان برگزاری جام باشگاه ها به درخواست فدراسیون اعضای کمیته مبارزه با دوپینگ در محل برگزاری حاضر شدند و از تعداد زیادی از نفرات تست گرفته شد. در میان کسانی که در ساری تست دادند طبق اعلام فدراسیون جهانی به فدراسیون جواب تست دو نفر مثبت اعلام شده است.

وی ادامه داد: هنوز اسامی این نفرات به صورت رسمی اعلام نشده و ما موضوع را به آنها گفتیم تا درخواست بازنگری در این مورد گردد. در هر صورت ممکن است به طور مثال اتفاقی که برای عمیدی افتاد و ناخواسته دارویی را برای درمان مصرف نموده بود، افتاده باشد.

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو اضافه نمود: فدراسیون تکواندو با جدیت به دنبال ریشه کن کردن مسئله دوپینگ در تکواندو است و ما مثل گذشته و قوی تر از گذشته در آینده با این مسئله مبارزه می کنیم و قطعا تعداد تست های بیشتری خواهیم گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 772

به "فرهادیان: خودمان خواستیم از نفرات تست بگیریم، فدراسیون تکواندو به دنبال ریشه کنی دوپینگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادیان: خودمان خواستیم از نفرات تست بگیریم، فدراسیون تکواندو به دنبال ریشه کنی دوپینگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید