فرهنگ و اقتصاد؛ اولویت های اساسی مجلس

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به حوزه های فرهنگ و اقتصاد از اولویت های مجلس یازدهم است.

فرهنگ و اقتصاد؛ اولویت های اساسی مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از سمنان، عباس گلرو با اشاره به اینکه توجه به حوزه های فرهنگ و اقتصاد از اولویت های مجلس یازدهم است؛ اظهار کرد: گرچه بحران امروز کشورمان، مسأله اقتصاد و معیشت محسوب می گردد؛ اما این امر نیز ناشی از مسائل فرهنگی است که باید به آن توجه داشت.

گلرو اضافه کرد: بسیاری از مسائل امروز ما که در قالب های فساد، رانت خواری، ویژه خواری، رفیق بازی، عدم شایسته سالاری و ... نمودار می گردد، در حوزه فرهنگ ریشه دارد.

او ادامه داد: بسیاری از اتفاقات و ناهنجاری هایی که اینک در جامعه شاهد آن هستیم، ناشی از ضعف فرهنگی است که در ادامه مسائل زیادی را در سایر بخش ها به بار می آورد.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: این امر سبب عدم رعایت حقوق اجتماعی نیز خواهد شد و نظام آموزش و پرورش که امروز دارای ضعف های اساسی است، باید برای این بخش بابرنامه عمل کند.

گلرو اعلام کرد: نظام آموزش و پرورش علاوه بر اینکه مواد درسی را به دانش آموزان یاد می دهد، باید روح تعامل اجتماعی و احترام به حقوق دیگران را نیز در آنها نهادینه کند و مشاوره های لازم در این زمینه نیز به فراگیران ارائه گردد.

او ادامه داد: امروز هر فردی که می خواهد آینده کشور را نجات دهد، باید حوزه فرهنگ را جدی بگیرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیغام خود به مجلس، به فرهنگ و اقتصاد اشاره و بر لزوم توجه به آن تأکید داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1272

به "فرهنگ و اقتصاد؛ اولویت های اساسی مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ و اقتصاد؛ اولویت های اساسی مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید