فعال سازی مجدد 11 واحد تولیدی با اشتغال 318 نفر

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تهران (پانا) - استاندار تهران گفت امروز 11 طرح با اشتغال 318 نفر مجدداً فعال شدند که حجم سرمایه گذاری این طرح ها 340 میلیارد تومان است.

فعال سازی مجدد 11 واحد تولیدی با اشتغال 318 نفر

به گزارش ایسنا، استاندار تهران امروز (پنجشنبه) در سفر به شهرستان ری و شهرک صنعتی شمس آباد در مراسم افتتاح شرکت تولیدکننده لوله های مورد استفاده در صنعت پتروشیمی شرکت کرد مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

منصوری در این مراسم گفت: 360 واحد تولیدی، کشاورزی و صنعتی در استان تهران احیا شده که 335 واحد در حوزه صنعت بوده است همچنین 63 واحد نیز تملک شده از طریق بانک ها بوده که به چرخه صنعت بازگشتند.

وی ادامه داد: امروز در قالب نهضت احیای صنعت 11 طرح با اشتغال 318 نفر مجدداً فعال شدند که حجم سرمایه گذاری این طرح ها 340 میلیارد تومانی بوده و اتفاقات خوبی را در استان تهران رقم می زند.

استاندار تهران تاکید کرد: 20 درصد صنعت کشور در استان تهران واقع شده است، بازار بسیار بزرگ، نیروی انسانی فراوان و سرمایه بخش خصوصی ظرفیت های مهمی هستند که اگر حمایت کنیم تحولات خوبی در استان تهران رخ می دهد.

منصوری ادامه داد: احیای واقعی صنعت در استان تهران منوط به اصلاح قانون محدودیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتر است که پیگیری های موثری اجرا شده و در توافق بین وزرا و معاونت رئیس جمهوری مقرر شد در صحن دولت مطرح شود.

وی تاکید کرد: اگر این مسئله به صورت جدی پیگیری کند بسیاری از مسائل حل می شود و در صورت اصلاح این قانون رشد 12 درصدی استان تهران در حوزه صنعت قابل تحقق می باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2033

به "فعال سازی مجدد 11 واحد تولیدی با اشتغال 318 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعال سازی مجدد 11 واحد تولیدی با اشتغال 318 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید