لیگ قهرمانان آسیا ، صعود تاریخی فولاد خوزستان به یک چهارم با اشتباه مرگبار مدافع رقیب

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تیم فولاد ایران با رجحان مقابل نماینده عربستان راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

لیگ قهرمانان آسیا ، صعود تاریخی فولاد خوزستان به یک چهارم با اشتباه مرگبار مدافع رقیب

به گزارش خبرنگاران تیم های فوتبال فولاد ایران و الفیصلی عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم الثمامه قطر به مصاف هم رفتند که این بازی در انتها با برد تیم فولاد نماینده ایران به انتها رسید.

ساسان انصاری کاپیتان تیم فولاد در دقیقه 64 و با استفاده از اشتباه محرز مدافع الفیصلی دروازه این تیم را باز کرد تا شاگردان جواد نکونام راهی مرحله بعد این رقابت ها شوند.

فولاد در این بازی با ترکیب کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی، وحید حیدریه، سینا مریدی و اشکان دژاگه به مصاف تیم الفیصلی رفت.

تیم الفیصلی هم امروز با ترکیب احمد الکسار، ولید الاحمد، احمد عسیری، یاسین برناوی، عبدالعزیز آل شرید، صالح القمیزی، روسی، عبدالرحمن الدوسری، ویلی سمدو و احمد الشمرانی مقابل فولاد به زمین آمد.

در نیمه اول دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما کوشش بازیکنان دو تیم بدون نتیجه بود. این در حالی است که عارف آقاسی در نیمه اول با کارت زرد داور عمانی روبرو شد.

در نیمه دوم فولاد هوشمندانه تر بازی کرد و موقعیت هایی روی دروازه نماینده عربستان به وجود آورد. در نهایت کاپیتان انصاری با استفاده از اشتباه مرگبار مدافع الفیصلی دروازه این تیم را باز کرد تا بازی با همین نتیجه به انتها برسد. اشکان دژاگه هم در نیمه دوم از داور کارت زرد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2213

به "لیگ قهرمانان آسیا ، صعود تاریخی فولاد خوزستان به یک چهارم با اشتباه مرگبار مدافع رقیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا ، صعود تاریخی فولاد خوزستان به یک چهارم با اشتباه مرگبار مدافع رقیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید