مثل فوتسال می توانیم قهرمان شویم، بازی با ویتنام حکم فینال را دارد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مریم آزمون در حاشیه تمرینات امروز تیم ملی فوتبال در ابتدا گفت: نتیجه بازی برابر سنگاپور باعث شد تا تیم روحیه تازه ای بگیرد. بازیکنان فوتبال ایران با انگیزه و دارای پتانسیل بالایی هستند. ما باید کوشش کنیم همانگونه که فوتسال ایران قهرمان آسیا است. این اتفاق خوب در فوتبال بانوان ایران نیز رقم بخورد.

مثل فوتسال می توانیم قهرمان شویم، بازی با ویتنام حکم فینال را دارد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

وی در ادامه دربازه بازی مقابل ویتنام گفت: بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد. تمام بازیکنان کوشش می نمایند تا عملکرد خوبی در این مسابقه از خود به نمایش بگذارند و نتیجه قابل قبولی بگیریم. برای بازی برابر ویتنام سخت تمرین نموده ایم. این تیم یکی از بهترین های شرق آسیا است. هر دو مسابقه آنها را از نزدیک مشاهده کردیم. بازیکنان باهوش، تکنیکی و سرعتی دارند، ولی ما همه نشان دادیم که فوتبال ایران استعدادهای خوبی دارد. به همین دلیل برای توسعه و رشد فوتبال بانوان باید برنامه ریزی دقیق و مناسبی داشته باشیم. فوتبال بانوان در ایران در سال های گذشته به صندلی مناسبی دست یافته است و اکنون امیدواریهای زیادی برای بانوان فوتبالیست ایجاد شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در انتها گفت: در حال حاضر تمام تیم های رده پایه (نونهالان، نوجوانان و جوانان) در مسابقات بین المللی شرکت می نمایند. تیم ملی فوتبال بزرگسالان از دل تیم ملی جوانان تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 408

به "مثل فوتسال می توانیم قهرمان شویم، بازی با ویتنام حکم فینال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثل فوتسال می توانیم قهرمان شویم، بازی با ویتنام حکم فینال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید