مجلس از بودجه کتابخانه های عمومی حمایت می نماید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، احمد همتی بعدازظهر پنج شنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر خود، با اشاره به این مطلب که باید به مسائل فرهنگی نگاه ویژه ای گردد، تأکید کرد: مجلس از کتابخانه های عمومی حمایت می نماید اما از سوی دیگر بودجه 98 با مشکلاتی نیز روبرو است که باید متخصصان در هر حوزه برای برطرف معضلات راهکارهایی را ارائه دهند.

مجلس از بودجه کتابخانه های عمومی حمایت می نماید

وی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه امروزی اضافه نمود: مجلس به مسائل فرهنگی نگاه ویژه ای دارد و ما معتقد هستیم که کتابخانه ها نقش بسزایی را در افزایش آگاهی مردم دارند لذا قطعاً از دستگاه های فرهنگی از جمله نهاد کتابخانه های عمومی در بحث مسائل بودجه ای حمایت خواهد شد.

نورعلی غلامحسین سماکوش مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان نیز در این نشست، خواهان قول مساعدت برای حمایت از افزایش بودجه سال 98 کتابخانه های عمومی کشور شد و گفت: امروز توسعه فرهنگی موجب پیشرفت جامعه می گردد.

وی با اشاره به خدمات فرهنگی متنوع در کتابخانه های عمومی در مورد تنگناهای اقتصادی و اعتباری، ابراز داشت: باوجود همه مسائل خوشبختانه شاهد برگزاری برنامه های متنوع و خوبی در سطح کتابخانه های عمومی استان سمنان هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 132

به "مجلس از بودجه کتابخانه های عمومی حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس از بودجه کتابخانه های عمومی حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید