مجلس مخالفتی با خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس ندارد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لایحه خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید جامع و کامل در مجلس آنالیز گردد، گفت: از دولت درخواست شد تا لایحه جامع را هرچه سریع تر تنظیم و ارسال کند.

مجلس مخالفتی با خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس ندارد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد مهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بازی فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس با تیم شهداری رزکان البرز که به یاد علی لندی برگزار گردید، در رابطه با خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس، گفت: دولت خواهان خصوصی سازی این دو باشگاه است، اما تنظیم لایحه جامع و کامل سپس آنالیز و تأیید آن در مجلس مستلزم گذشت زمان است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز لایحه کامل به مجلس ارائه نشده است، ادامه داد: از دولت درخواست شد تا لایحه جامع را هرچه سریع تر تنظیم و ارسال کند؛ در صورت تنطیم لایحه و تصویب در مجلس می توان گام های بعدی را برداشت.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه موافق اجرای این طرح هستیم، توضیح داد: خصوصی سازی یکی از مواردی است که می تواند به توسعه و استقرار باشگا ه ها یاری نموده و از سوی دیگر حواشی که الان شاهد آن هستیم دیگر شاهد نخواهیم بود.

فروردین ادامه داد: بعلاوه در سیستم مدیریتی به طور قطع قوانینی وضع خواهد شد که مکانیسمی که امروز با آن مشکل روبرو هستیم و سبب ایجاد نارضایتی شده دیگر نباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1824

به "مجلس مخالفتی با خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس مخالفتی با خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید