مقاله: خرید اقساطی آیفون 11 پرو بدون ضامن در یک ساعت!

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، هر نوع خریدی مزیت های خاص خود را دارد، خرید اقساطی با توجه به امکاناتی که بازرگانی سیب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. با خرید اقساطی گوشی آیفون از بازرگانی سیب می توانید از تسهیلات ویژه ای برای خرید دیگر محصولات این برند از بازرگانی سیب بهره ببرید. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مقاله: خرید اقساطی آیفون 11 پرو بدون ضامن در یک ساعت!

با روش فروش اقساطی بازرگانی سیب می توانید با حداقل هزینه دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت آیفون 11 در این روزها چیزی حدود بیست و پنج میلیون به صورت میانگین است، این قیمت برای بسیاری دور از باور است، بازرگانی سیب این امکان را می دهد که با پرداخت چهل درصد از مبلغ گوشی بتوانید خرید خود را به جریان بی اندازید، اقساط نیز به صورت ماهانه تا دوازده ماه قابل برنامه ریزی است. بسیاری از خریداران اقساطی مایل هستند تا میزان اقساط و تعداد اقساط را خود را مناسب با شرایط و هزینه های دیگر خود تغییر دهند.

خریداران بازرگانی سیب می توانند در زمان خرید کارت وی آی پی بازرگانی سیب را تهیه و از امکانات ویژه آن بهره مند شوند. خدمات پشتیبانی نرم افزاری تا دو سال پس از خرید، خدمات رایگان ارسال به اپل استور خرابی دستگاه، خدمات رایگان تعویض محافظ صفحه شکته به مدت 1 سال و خدمات تعمیرات بدون دریافت هزینه دستمزد.

منبع مقاله: خرید اقساطی آیفون 11 پرو بدون ضامن در یک ساعت!

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1830

به "مقاله: خرید اقساطی آیفون 11 پرو بدون ضامن در یک ساعت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خرید اقساطی آیفون 11 پرو بدون ضامن در یک ساعت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید