مقصد بعدی زیدان معین شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد زین الدین زیدان در آینده راهنمایی تیم ملی فرانسه را بر عهده خواهد گرفت.

مقصد بعدی زیدان معین شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، زین الدین زیدان در دوران مربیگری نیز مانند مستطیل سبز روزهای پرافتخاری را سپری نموده و در همین مدت کوتاه حضور در این عرصه به افتخارات فراوانی دست یافته است. حالا نشریه اکیپ اطلاع داد زین الدین زیدان در آینده سرمربی تیم ملی فرانسه خواهد شد.

در حال حاضر دیدیه دشان راهنمایی خروس ها را بر عهده دارد و با نسل فوق العاده فرانسه در این سالها به عنوان قهرمانی جام جهانی و نایب قهرمانی یورو دست یافته است. اما این نشریه معتقد است دیر یا زود زیزو سرمربی فرانسه خواهد شد و حتی ممکن است این اتفاق بعد از انتها دوره دشان رخ دهد.

البته احتمالا سال های زیادی از دوران مربیگری زیدان باقی مانده و بالاخره او در آینده عهده دار این سمت خواهد شد. زیدان بعد از سپری کردن یک دوره درخشان در رئال مادرید 10 ماه از این تیم فاصله گرفت و سال گذشته دوباره سرمربی کهکشانی ها شد. در این سالها بارها شایعاتی در خصوص احتمال حضور زیدان روی نیمکت یوونتوس نیز مطرح شده و احتمالا این دو مقصد در سال های آینده در کارنامه مربیگری زیدان به ثبت خواهند رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1078

به "مقصد بعدی زیدان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد بعدی زیدان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید