موافقت با استعفای دو عضو هیات مدیره استقلال، اعلام ترکیب تازه

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، ضمن موافقت با استعفای مهدی عبدیان و حجت نظری اعضای پیشین هیات مدیره استقلال، پرویز مظلومی، اصغر ملکیان و داریوش دلفانی به عضویت این هیات مدیره در آمدند تا همراه با حمید رضا آصفی، ترکیب نو هیات مدیره این باشگاه را تشکیل دهند.

موافقت با استعفای دو عضو هیات مدیره استقلال، اعلام ترکیب تازه

در همین خصوص مجمع باشگاه استقلال بیانیه ای صادر کرد که در شرح آن در زیر آمده است؛

موافقت با استعفای عبدیان و نظری

▫️مجمع باشگاه استقلال در بیانیه ای ضمن پذیرش استعفای مهدی عبدیان و حجت نظری، آقایان پرویز مظلومی، علی اصغر ملکیان و داریوش دلفانی را به نام اعضای نو هیئت مدیره استقلال معرفی کرد.

متن بیانیه مجمع باشگاه استقلال به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مجمع شرکت فرهنگی ورزشی استقلال با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقایان مهدی عبدیان و حجت نظری در مدت حضور در هیئت مدیره با استعفای آنها موافقت و آقایان پرویز مظلومی، اصغر ملکیان و داریوش دلفانی را به نام اعضای نو هیئت مدیره شرکت فرهنگی - ورزشی استقلال منصوب نمود.

▫️مجمع باشگاه استقلال انتظار دارد اعضای هیئت مدیره با همه توان ضمن شناسایی ظرفیت های درآمدزایی و با استفاده از همه امکانات موجود در باشگاه به رفع مسائل و نیازهای کادر فنی اقدام و زمینه حضور پرقدرت باشگاه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را فراهم آورده و در فصل جابجایی هم با توجه به درخواست سرمربی محترم، نیازهای کادر فنی تیم را تامین کنند.

▫️همچنین مجمع باشگاه از اهالی محترم رسانه، عموم پیشکسوتان عزیز و هواداران پر انرژی باشگاه استقلال و همه آنهایی که به هر نحوی می توانند به کاهش حاشیه های مخرب این باشگاه یاری کنند می خواهد در این مقطع حساس ضمن حفظ انسجام و ایجاد همدلی، هیئت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی و بازیکنان عزیز باشگاه را یاری رسانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1731

به "موافقت با استعفای دو عضو هیات مدیره استقلال، اعلام ترکیب تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با استعفای دو عضو هیات مدیره استقلال، اعلام ترکیب تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید